Announcement

Collapse
No announcement yet.

Osien osto ulkomailta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zetailija
    Newbiemmer
    • Sep 2009
    • 14
    • midlefin

Osien osto ulkomailta?

Olen tuossa kartoittanut netistä Bmw osia myyviä liikkeitä. Paljon löytynytkin, mutta ei vielä täysin mieleistä. Eli vinkkejä hyvistä paikoista. Lähinnä olen etsinyt uutta tai hyvin vähän ajettua typ 188 perää 3,15 tai liki sitä olevalla välityksellä (tai pelkkiä rattaita) ja muita alustan osia zetaan. Ehkä tilailen diffsonlinesta, mutta tiedot muista vaihtoehtoisista sivuista, jotka toimittavat tilauksia Suomeen tai sitten perä täältä Suomesta kiinnostaisi.
    Harrasteauto: Z3 coupe
  • Dunky
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 4929
    • Kotka

Ebay.de on aina hyvä vaihtoehto
    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• zetailija
      Newbiemmer
      • Sep 2009
      • 14
      • midlefin

Originally posted by Dunky View Post
      Ebay.de on aina hyvä vaihtoehto
      Selaillu olen, mutta liki kaikki kiinnostavat (toistaiseksi 2 perää, varmaan tuhannesta selatusta ilmoituksesta kahden kk:n aikana) ovat vain Saksan myyntiin, eikä halua toimittaa Suomeen! Eli muitakin vaihtoehtoja kiitos!

Comment

• Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

typ 188 perä 3,15 välityksellä löytyy esim. manuaalivaihteisesta 325 ja muistaakseni myös joistain 328 automaateista tms?

Itse bongasin tuollaisen e36 cabriosta n. 100tkm ajettuna, ei ollut edes ehtinyt ruostua ja hintaa satku. Sisukset pitää sitten siirtää jos ei sovi kotelo siihen korimalliin mihin perää etsii, joten sille pitää olla osaava tekijä. Suoraan Z3 perän etsiminen voi olla aika tuskaista...
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

Comment

• Dunky
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 4929
          • Kotka

Pikainen ebay search:
          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• zetailija
            Newbiemmer
            • Sep 2009
            • 14
            • midlefin

Originally posted by Dunky View Post
            Kiitos, mutta uusia noista peristä ei tainnut olla yksikään ja kotelot pääasiassa vääriä minulle. Siis muita kuin Ebay liikkeitä etsin selannut kyllä noita jatkuvasti, ehkä tuolla Ebayssakin saattaa joskus tärpätä, mutta olisiko vaihtoehtoja tiedossa?

Comment

• Macinaggio
              Bimmer Rookie
              • Jan 2010
              • 119
              • Espoo

Tuolta löytynee http://autoteile.net/home.jsp

Comment

Working...
              X
              😀