Eilen tapahtunuttta:
noin 80km/h vauhdissa lämmöt alkoivat nousta ja menivät punaiselle (merkkivalo syttyi). Jäähdyttelyn jälkeen uudelleen ajoon, jolloin lämmöt seilasivat normaalin ja kelllo puoli kahden väliä. Kotiin päästyäni tarkistin nesteen määrän ja se olikin aivan alarajallla. Lisäsin nestettä (punainen) ja nyt aamulla ajoin töihin. Noin 10km matkan jälkeen lämmöt alkoivat taas nousta, jolloin laioin lämppärin +32:een. Lämmöt olivat koholla, mutta ei mennyt punaiselle.
Auton historiasta senverran, että termostaatti (+kotelo) ja vesipumppu on vaihdettu vajaa 2 vuotta sitten.
Onko näin, että esim. vesimpumppu ei kestä kahta vuotta (20000km)? Ilmauksesta (tai sen puutteesta tuskin on kyse, kun edellisestä nesteenvaihdosta on kuitenkin jo melkeen tuo 2 vuotta)?
noin 80km/h vauhdissa lämmöt alkoivat nousta ja menivät punaiselle (merkkivalo syttyi). Jäähdyttelyn jälkeen uudelleen ajoon, jolloin lämmöt seilasivat normaalin ja kelllo puoli kahden väliä. Kotiin päästyäni tarkistin nesteen määrän ja se olikin aivan alarajallla. Lisäsin nestettä (punainen) ja nyt aamulla ajoin töihin. Noin 10km matkan jälkeen lämmöt alkoivat taas nousta, jolloin laioin lämppärin +32:een. Lämmöt olivat koholla, mutta ei mennyt punaiselle.
Auton historiasta senverran, että termostaatti (+kotelo) ja vesipumppu on vaihdettu vajaa 2 vuotta sitten.
Onko näin, että esim. vesimpumppu ei kestä kahta vuotta (20000km)? Ilmauksesta (tai sen puutteesta tuskin on kyse, kun edellisestä nesteenvaihdosta on kuitenkin jo melkeen tuo 2 vuotta)?
Comment