Announcement

Collapse
No announcement yet.

tekniikan vaihto

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kepaantsa
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 71
    • lahti

tekniikan vaihto

osaisko kukaan kertoa mulle mahtuuko heittämällä 3,5l kone laatikkoineen e30 koppaan vai joutuuko tekemään pirusti töitä :?: jos mahtuu niin joutuuko esim vaihtamaa jarruja tai muuta osaa et saa leimast läpi?kopassa on kiinni tällä hetkellä 2,5 kamat.
  • akka
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 761
    • Oulu

Hakutoiminnolla löytyy sanalla tekniikanvaihto 109 aihetta. sanoilla tekniikan ja vaihto en viitsinyt edes kokeilla, voit varmaan itse tehdä sen?

Comment

• laine
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1504
      • Helsinki

Re: tekniikan vaihto

Originally posted by kepaantsa
      osaisko kukaan kertoa mulle mahtuuko heittämällä 3,5l kone laatikkoineen e30 koppaan vai joutuuko tekemään pirusti töitä :?: jos mahtuu niin joutuuko esim vaihtamaa jarruja tai muuta osaa et saa leimast läpi?kopassa on kiinni tällä hetkellä 2,5 kamat.
      kaippa se sinne menee vaikka heittämällä...onhan olemassa E30 335i 3.5l

Comment

• Guest's Avatar

Re: tekniikan vaihto

Originally posted by kepaantsa
        Ei kovin paljoa tartte katsella kun tulee ensimmäinen vastaava rakennelma täällä esille... Koneen korvakot on yksi asia mitä joudut tekemään ja ei se työ pelkästään siihen jää...

Tässä linkki Mazan turboprojektiin jossa M30B35 isolla turbolla höystettynä...

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎