Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 tds pumpusta

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • suomikannattaja
    Newbiemmer
    • Nov 2006
    • 11

525 tds pumpusta

Olen tuossa ostamassa 525 tds motilla olevaa autoa.Autoon vaihdettu mekaaninen pumppu...Onko tää hyvä vai huono homma ja miten tehojen käy kun alkuperäinen sähköinen pumppu korvataan perinteisellä mekaanisella?Olin ajatellut myös että tehoakin olisin nostellut lastulla mutta tässä tapauksessahan se ei käy ,mekaanisessahan saa toisaalta syöttöä ruuvattua lisää mutta toimiiko tämä "yksinkertainen" virittäminen sitte käytännössä? :think
  • epäkesko
    Bimmer Rookie
    • Feb 2009
    • 49
    • pyhäjoki

Ainakin voi sulkea todella yleiset sähkö viat listalta joka on silkkaa plussaa, ja onhan tuo mekaaninen halvempi ostaa kuin sähköinen. Tietenkään kulutusmittari ei ainakaan toimi. Yleisemmin nuihin on varmaan tuota mekaanista pumppua laitettu kun puhutaan virittämisestä joka menee yli lastun antaman teholisän, eli yli n. 180 kaakin ja se taas vaatii muitakin muutoksia kuin pelkän pumpun. Tuokin tosin edellyttää sitä, että siihen pumppuun on asennettu isompi nestepää. Käsittääkseni isomman nestepään voi asentaa sähköiseenkin pumppuun, mutta silloin vaaditaan boksin uudelleen ohjelmointia joka ei yleensä ole ihan halpaa puuhaa. Paha sanoa mitä tuo pumppu sitten antaa tällä hetkellä, onko sille mitään tehty vai onko suoraa adoptoitu 600tkm ajetusta e28:sta. Enemmän asiasta tietävät voivat varmaan valaista. Kuitenkin itse pitäisin tuota mekaanista parempana vaihtoehtona... Ei vaan itsellä ole sellaista . vielä?
    Last edited by epäkesko; 16-12-2010, 20:56.
    -E36 325tds -94

Comment

Working...
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎