Kävin tänäään kyseleen 520dA e61:seen säteilylämmitintä. Motonetistä oli tuote loppu ja maahantuojan varastossakaan ei kuulemma yhtään. Tavaraa yritetty tilata marraskuusta asti mutta ei ole saatu. Menin sitten toiseen varaosaliikkeeseen (ad-varaosat lahden varaosaexpert) niin siellä sama juttu. Tavaraa tullut kuulemma hyllyyn viimeksi syyskuussa ja ei mitään tietoa milloin tulee lisää. Jos joku tietää paikan mistä noita lämpöelementtejä saa niin olen tiedosta kovasti kiitollinen. Haaroitussarjoja ja johtosarjoja kuulemma kyllä löytyy.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Säteilylämmittimet tältä talvelta loppu?
Collapse
X
-
Originally posted by -challenger- View PostOiskohan merkkiliikkeillä niitä sitten ? mega-auto ja autosalpa, ja käyppä kärkkäiseltä kysymässä kans..
Tänks. Joo pitää soitella noihin vielä huomenna. Kärkkäisellähän vois mennä vielä käymäänki tänään. Niillä on niin jumalattomat varastot kaikkea muutaki että vois vaikka löytyäkki. Pahalta tuntuu käynnistellä autoa näillä keleillä. Kysyin webaston hintaa asennettuna tuolta varaosaexpertiltä...2000€ pelkällä kellollaTulee halvemmaks melkeen vaihtaa auto sellaiseen missä on jo webasto.
Comment
-
-
Osaakohan joku kertoa että onko tämä mulle myyty lämpöelementti nyt oikea? Motonetissä antoivat tyypiksi 2878 ja nyt tämä kärkkäiseltä mulle myyty on tyyppiä 3851. En osannut epäillä että voisi mennä väärin, kun myyjä koneelta katsoi autoni mallin rekkarin perusteella. Kiva ois saada tähän varmuus ettei turhaan pura noita pohjamuoveja...sen verta v-mäinen homma tunkin päällä tehdä.
Vin code antaa autostani seuraavat tiedot E61 520d M47N2, 2006/09
Comment
-
-
ellen nyt ihan väärin lue tuota defan kuvastoa, niin sulla pitäs olla toi 2878 koska on annettu konetyypiksi M47T2 joka sulla just on.-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Originally posted by firstbimmer View PostKysyin webaston hintaa asennettuna tuolta varaosaexpertiltä...2000€ pelkällä kellollaTulee halvemmaks melkeen vaihtaa auto sellaiseen missä on jo webasto.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Originally posted by firstbimmer View PostOsaakohan joku kertoa että onko tämä mulle myyty lämpöelementti nyt oikea? Motonetissä antoivat tyypiksi 2878 ja nyt tämä kärkkäiseltä mulle myyty on tyyppiä 3851. En osannut epäillä että voisi mennä väärin, kun myyjä koneelta katsoi autoni mallin rekkarin perusteella. Kiva ois saada tähän varmuus ettei turhaan pura noita pohjamuoveja...sen verta v-mäinen homma tunkin päällä tehdä.
Vin code antaa autostani seuraavat tiedot E61 520d M47N2, 2006/09
http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?...2&lang=6&ndid=
Mutta 100% varma ei asiasta voi olla ennen kuin kurkkaa sinne auton alle...
Edit: Näiden dokumenttien mukaan taas oikea elementti olisi se 2878. Mielenkiintoista
Last edited by Ravermeister; 28-12-2010, 08:03.-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Originally posted by Ravermeister View PostTässä töissä selailen Kahan (defan maahantuoja) luetteloa, ja sen mukaan ainakin tuo 3851 olisi oikea elementti sun autoon. Tuota 2878:sia ei tarjoa kuin 1 ja 3-sarjaan.
Mutta 100% varma ei asiasta voi olla ennen kuin kurkkaa sinne auton alle...
Edit: Näiden dokumenttien mukaan taas oikea elementti olisi se 2878. Mielenkiintoista
http://www.defa.com/doc/800/3851.pdf
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View Postellen nyt ihan väärin lue tuota defan kuvastoa, niin sulla pitäs olla toi 2878 koska on annettu konetyypiksi M47T2 joka sulla just on.Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.
Comment
-
-
Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Eivät osanneet merkkiliikkeessäkään sanoa kumpi vastus tuohon mun autoon kuuluuAuto valmistunut 9/2006 ja bmw:llä ilmeisesti mallivuosi vaihtuu tuolla paikkeilla niin tästä johtuen vastus voi olla joko 3851 tai 2787.
Ei kuulemma selviä kuin auton alle katsomalla. On kyllä ihme homma kun ei merkkiliikkeessä tämmöstä asiaa tiedetä. Ei ihan hirveenä kyllä nappaile tuo muovien irroitus turhaan kun ei ole nosturia käytössä. Sen muovin alla on vissiin joku alumiinilevyki joka pitää irroittaaKyllä voi perkele mennä vaikeeksi yhden lämmittimen laitto.
Comment
-
-
Originally posted by firstbimmer View PostTämähän menee mielenkiintoiseksi. Eivät osanneet merkkiliikkeessäkään sanoa kumpi vastus tuohon mun autoon kuuluuAuto valmistunut 9/2006 ja bmw:llä ilmeisesti mallivuosi vaihtuu tuolla paikkeilla niin tästä johtuen vastus voi olla joko 3851 tai 2787.
Ei kuulemma selviä kuin auton alle katsomalla. On kyllä ihme homma kun ei merkkiliikkeessä tämmöstä asiaa tiedetä. Ei ihan hirveenä kyllä nappaile tuo muovien irroitus turhaan kun ei ole nosturia käytössä. Sen muovin alla on vissiin joku alumiinilevyki joka pitää irroittaaKyllä voi perkele mennä vaikeeksi yhden lämmittimen laitto.
Voi hyvinkin suostua kärkkäinen tuollaseen diiliin.
Comment
-
-
Originally posted by firstbimmer View PostTämähän menee mielenkiintoiseksi. Eivät osanneet merkkiliikkeessäkään sanoa kumpi vastus tuohon mun autoon kuuluuAuto valmistunut 9/2006 ja bmw:llä ilmeisesti mallivuosi vaihtuu tuolla paikkeilla niin tästä johtuen vastus voi olla joko 3851 tai 2787.
Outoa kyllä tuo merkkiorganisaation toiminta, jos ei oman edustusmerkin moottorityyppejä edes tunnisteta.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
Comment