Olisi tollasen laitteen vaihto edessä niin olisko jollakin hyvää purku/vaihto ohjetta kyseiselle toimenpiteelle ettei tuutehtyä tajuttomasti turhaa työtä?
Kannattaa sitten katsoa että saa oikean kennon, mulla oli viikko sitten kojelauta irti ja kenno näkyvillä jolloin huomasin että mulla oli ei-automaagi ilmastoiduille tarkoitettu kenno hankittuna
Näihin kun on 3-4 erilaista lämppärinkennoa saatavilla.
Muuten tosiaan onnistuu suht hyvin ohjeiden mukaan vaihto, pakkasessa jos tekee saattaa muutama muoviklipare mennä rikki
Eli luultavasti sinun autoosi kuuluu tämä kenno. Tuon minä ostin vain huomatakseni että on väärä omaani, en kuitenkaan mene vannomaan sopivuudesta mutta suurella todennäköisyydellä sopii kuitenkin
Elikkä tänään otin mankan pois tilastaan ja sieltä näky kennon merkki eli BEHR.
Valaiskaa nyt kaikkee tietämättömälle vielä että meinaako automaatti-ilmastointi sitä sttä kun haluaa esim. kylmintä mahdollsita eli 18 astetta niin ilmastointi rupee puhaltamaan automaattisesta "täysiä" niin kauan kun se saavuttaa kyseisen lämpötila
Vai onko BMW:llä joitain eri tyyppisiä automaatti-ilmastointeja olemas? Mun autossa ilmastointi ei rupee puhaltamaan yhtään sen nopeempaa ku mitä ite haluaa nopeusnamiskasta säätää.
Elikkä tänään otin mankan pois tilastaan ja sieltä näky kennon merkki eli BEHR.
Valaiskaa nyt kaikkee tietämättömälle vielä että meinaako automaatti-ilmastointi sitä sttä kun haluaa esim. kylmintä mahdollsita eli 18 astetta niin ilmastointi rupee puhaltamaan automaattisesta "täysiä" niin kauan kun se saavuttaa kyseisen lämpötila
Vai onko BMW:llä joitain eri tyyppisiä automaatti-ilmastointeja olemas? Mun autossa ilmastointi ei rupee puhaltamaan yhtään sen nopeempaa ku mitä ite haluaa nopeusnamiskasta säätää.
Iso kiitos vastauksista
Eli automaatti näissä meinaa luultavasti sitä että auto itse säätelee minne puhallus tulee, luonnollisesti ominaisuus löytyy jos kojelaudassa on parit auto-napit kuten tässä.
Enpä ainakaan itse ole huomannut mitään muuta erikoista tuossa automaattisessa ilmastoinnissa.
OK! Itellä ei tollasia nappuloita olekkaan vaan pelkkä ilmastoinnin nappula ja sisäkierto ja takalasin lämppärin nappulat http://www.realoem.com/bmw/showparts...53&hg=64&fg=20. Elikkä päädymme siis manuaali-ilmastointiin. Mistäs ton erottaa kun tos toises kuvas on microfiltteri ja mitäs se meinaa?
Comment