Koskas tuo DPF tuli 3-srj bemareihin. Tässä arvon kahden vaiheilla ostaisinko 320ti vai 318ti m-sport bemarin emännälle käyttöautoksi. Dieseiä en huoli, jos siinä on DPF, koska sen jälkeen virittelyt menee vähän hankalammaksi. Toisaalta DS-motorsportin ohjelmalla ja putkella tuo 318 antaisi jo mukavat +160 hv... Tää on taas tää valintojen maailma. Sitten MB C220CDI sportcoupe tyrkkäis ohjelmalla 200hv jos olis se uudempi pannu ja taitaisi olla vielä pieniruokaisin. isäksi automaattiloota tuossa estäisi helposti tuon 200hv, kun sama aski on 270CDI koneessakin... Evolution-paketilla tuo sporttikoupekin olis ihan kiva.
Koska DPF tuli 320 dieseliin?
Collapse
X
-
Originally posted by Jake79 View PostE90 eli 2005
Tulikohan vasta kun koneet uudistettiin 2007 syksyllä...?
Ainakin alkupään e90 oli putkenpää taivutettu alas ja eikö se ollut se merkki että nokea putkesta pökkää. Ja kun hiukkas suodattimet tuli niin siitä lähtien putken päät suoria.
Comment
-
Originally posted by juuhee View PostEi kyllä muistaakseni tullut heti kun e90 tuli markkinoille 2005...
Tulikohan vasta kun koneet uudistettiin 2007 syksyllä...?
Ainakin alkupään e90 oli putkenpää taivutettu alas ja eikö se ollut se merkki että nokea putkesta pökkää. Ja kun hiukkas suodattimet tuli niin siitä lähtien putken päät suoria.Wir sind miteinander, nicht gegeneinander
Comment
-
En mä oo noita talonlämmityspolttoaineilla kulkevia vehekitä ennen juuri katsellu, niin en tiedä miten missäkin mallissa putket sojottaa. No nyt tiedänTaitaa jäädä hetken mielijohteeksi tälläkin kertaa, mutta ei sitä koskaan tiedä... Päästöt ovat 318ti:ssä ja 320td:ssä aika lailla samat...
Comment
-
Mites kun mulla on alkupään 2007 malli ja mulla putkenpää on alas päin. Kylläkin ajotietokoneessa näkyy se dpf:n huoltoajankohta..
Comment
-
Itselläni E90 320d 05/05 -mallinen. Ei DPF:ää.
Tuon näkee pakoputkesta. Jos putken pää on musta ja nokinen niin silloin ei ole DPF:ää. Jos se on puhdas niin sitten on DPF.
Comment
Comment