Olen tässä koittanut ettiä tietoa siitä että miten mahtaa käydä jos poistaa ton EGR:n käytöstä kokonaan. Ideana ois siis tekniikan vaihto yhteen ruppanaan mikä pihasta löytyy, mikä on varustettu katilla ja EGR:llä ja molemmista löytyy merkinnät otteessa. Suunnitelma ois vaihtaa uudemmasta vastaavasta kone, mutta kaasareilla. Sen tiedän, että toi katti siellä pitää säilyttää, mutta kuin on EGR:n laita?
Mitä oon koittanu ettiä tietoa tästä, kaikki rajottuu siihen, että "se on kaiketi laitonta", "ei sitä vissiin saa tulpata", "mun moottorihan ei ylimäärästä paskaa syö", mutta jos kone menee kokonaan vaihtoon ni täytyiskö siihen rakentaa joku uus egr järjestelmä ihan vaan sitä varten et se on ollu tässä vanhassa koneessa?
Mitä oon koittanu ettiä tietoa tästä, kaikki rajottuu siihen, että "se on kaiketi laitonta", "ei sitä vissiin saa tulpata", "mun moottorihan ei ylimäärästä paskaa syö", mutta jos kone menee kokonaan vaihtoon ni täytyiskö siihen rakentaa joku uus egr järjestelmä ihan vaan sitä varten et se on ollu tässä vanhassa koneessa?
Comment