Onko kukaan koskaan perehtynt tuohon ISTA:n?
Minkälaisen interfacin vaatii toimiakseen?
Putosi tuollainen paketti syliin, tuntuu ihan asialliselta softalta kunhan opiskelee kaikki valikot.
Tuollahan ilmeisesti pystyy pääosin samaan kuis DIS:llä?
-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Onko kukaan koskaan perehtynt tuohon ISTA:n?
Minkälaisen interfacin vaatii toimiakseen?
Putosi tuollainen paketti syliin, tuntuu ihan asialliselta softalta kunhan opiskelee kaikki valikot.
Tuollahan ilmeisesti pystyy pääosin samaan kuis DIS:llä?
Halvalla ei saa hyvää ICOM IF niin rokkaa Lähdetään semmoisesta about 5000€ maksavasta interfacesta puhumaan.
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Halvalla ei saa hyvää ICOM IF niin rokkaa Lähdetään semmoisesta about 5000€ maksavasta interfacesta puhumaan.
Kiinasta saa jo alta tonnin. Helkutistihan tuokin on vielä, mutta hinnat tulee alas kovaa vauhtia joten onko tässä tuleva inpan korvaaja?
Onko kellään muuten mitään kokemuksia?
Edittiä: ebay:stä löytyy jo 700 eskolla
Last edited by Tommix; 22-10-2011, 13:49.
Reason: luki
Kyllähän toi ISTA on monipuolinen ja varsin toimivakin, mutta vanhempaan kalustoon tolla ei kyllä tee mitään.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Koodaus onnistuu mutta ISTAssa koodauksella tarkoitetaan vain ja ainoastaan uusien laitteiden koodaamista autoon. Ei siis NCSn tyyliin mitään parametrejä muutella
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Koodaus onnistuu mutta ISTAssa koodauksella tarkoitetaan vain ja ainoastaan uusien laitteiden koodaamista autoon. Ei siis NCSn tyyliin mitään parametrejä muutella
Onnistuisko tää E-Sys:llä? Onko näkynyt kellään käytössä? :think
Koodaus onnistuu mutta ISTAssa koodauksella tarkoitetaan vain ja ainoastaan uusien laitteiden koodaamista autoon. Ei siis NCSn tyyliin mitään parametrejä muutella
Comment