Announcement

Collapse
No announcement yet.

poljinta pohjaan...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mabo
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 499
    • Turku

    poljinta pohjaan...

    nii että tulikin tässä mielee vaa kysästä, että kun te muut noille penareille annatte kenkää ja rupiaa sutimahan ni jytiseekö teijän autot ihan hirmusesti? :lol: :lol: meikäläisen auto alko ei pomputtamaan takapäätä aivan sikana ku lähetti oikeen kunnolla
    Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
    Nyk. E34 525ia
    Ex. E30 320tic
  • Jarkko S
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 595
    • Käärmelahti/Maaninka

    #2
    Meikäläisella asia korjaantui kun uusi takakelkan isot puslat. Alkoi ravistamaan niin prkeleesti ku koitti savuttaa rengasta.
    E60 530d M-Sport
    E53 X5 3.0d Sport
    E53 X5 3.0d Sport Paku
    E93 330d
    E61 535d M-Sport
    E61 520d
    E46 320i

    Comment

    • Juhis
      BTCF Honorary Member
      • Jul 2002
      • 19175
      • -

      #3
      yleensä ne apurungon ja auton korin väliset puslat aiheuttaa tämän ongelman. muita syitä voi olla väljät takaiskarin yläpäät tai rikkinäiset iskarit.

      mutta oikea osasto tälle tiedustelulle on ongelmat ( tai tekniikka ) osasto!
      All good things come to those who wait.

      Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

      Sound Factory Bar & Nightclub

      Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

      Comment

      • Mazai
        Bimmer Rookie
        • Sep 2004
        • 67
        • Hamina

        #4
        Samaa tekee täälläkin, eli persiille potkii kun alkaa pitoa ottamaan. Olisko järkeä vaihtaa noiden tilalle esim. powerflexin puslat?
        http://www.btcf.fi/showcar.php?id=3254

        Comment

        • Leka
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 7701
          • Vilppula

          #5
          Originally posted by Juhis
          yleensä ne apurungon ja auton korin väliset puslat aiheuttaa tämän ongelman. muita syitä voi olla väljät takaiskarin yläpäät tai rikkinäiset iskarit.
          Takaiskareiden yläkiinnikekumit oli ainakin mulla joskus syynä.
          sigpic

          BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


          Comment

          • Mazai
            Bimmer Rookie
            • Sep 2004
            • 67
            • Hamina

            #6
            Niin, ja lisätään vielä, että jostain sieltä takaiskarin luota kuuluu pompuista ajettaessa kolinaa. Siiis..... Yläkiinnitys?
            http://www.btcf.fi/showcar.php?id=3254

            Comment

            • Happo
              BTCF Member
              • Sep 2004
              • 922
              • Kauhajoki

              #7
              Originally posted by Mazai
              Niin, ja lisätään vielä, että jostain sieltä takaiskarin luota kuuluu pompuista ajettaessa kolinaa. Siiis..... Yläkiinnitys?
              Yläkiinnitys.
              Ford S-Max 2.0
              Kilpuri VW Golf III VR6
              ex:

              F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20

              Comment

              • mabo
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2003
                • 499
                • Turku

                #8
                ai jahas mulla on vaihettu iskarit, yläpäät ja ne isot puslat.... 8) 8)
                kolisee ja ravistelee silti :wink:
                Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
                Nyk. E34 525ia
                Ex. E30 320tic

                Comment

                • mattij
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2004
                  • 197
                  • Rankkula

                  #9
                  Originally posted by mabo
                  ai jahas mulla on vaihettu iskarit, yläpäät ja ne isot puslat.... 8) 8)
                  kolisee ja ravistelee silti :wink:
                  Vähennä lähdössä 100rpm jos haet aikaa tai anna reilummin lapikasta jos tekee mieli polttaa. Pidon rajalla pomputtaa lähes joka vehje, ei holtittomasti mutta muutama loikka kumminkin.

                  2002ti -75, 1502 -75, M3 -15, X1 25d -17, 330e -17
                  projektit
                  1800TI -64, 1800 -65, 1800TI -65, 2002 -69, 2002ti (20-4) -73
                  ex
                  EMW 327 -55, 2002tii -73, 320i -82, 520iA -84, M535i -85, 520iA -87, 535i -88, 520i -90, 525iA -90, 525iAXT -90, 320iCabrio -90, M5 -91, 325iAXT -92, 325iCabrio -92, 323iACabrio -00, 525iAT -01, C1 -01, 325iACabrio -03, M3 Cabrio -03, 525iAT -04, 118i -05, M3 Cabrio -05, M5 Touring -07, Z4 M Roadster -08, E90 M3 -09, 116i -10, 530GT -10, 1M -11, 1M -12, 118iA -12

                  sigpic

                  Comment

                  • jani73
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2004
                    • 4320
                    • Turku

                    #10
                    Ex e30 takapää loikki kuin hullu jänis varsinkin pakittaessa. Iskareiden vaihto ei auttanut ja isot puslatkin oli varmasti vielä kunnossa.
                    Olisikohan vikaa ollut tukivarsien puslissa (kiinnitys poikittaiskelkkaan) tai jossain kardaanin laakerissa..

                    Comment

                    • mabo
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2003
                      • 499
                      • Turku

                      #11
                      oliskohan iskarin yläpään asennuksessa tullu kämmi kun kuskin puolelta takaa kuuluu kolahdus aina kun sen puolen takarengas menee jonkun esteen yli? tulee sellanen ihan normaali kolahdus, eli ei mitää rytinöitä tms... ne isot puslat sieltä on vaihdatettukin jo aikasemmin ja tukivarsien puslat oli ihan kunnossa kun sinne ne uudet-käytetyt varret laitoin...
                      Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
                      Nyk. E34 525ia
                      Ex. E30 320tic

                      Comment

                      • Esko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2002
                        • 11680
                        • Kouvola

                        #12
                        mullakin perä tekee samaa...miellummin kutsuisin sitä ainakin mun kohdalla enemminkin hakkaamiseksi!

                        iskarin yläpään kumit vaihdettu, powerflexit alustassa ja pitää viel uusia noi takaiskarit ku alko katsastussetä valittelee, että alkaa olee lopussa...jos ei niiden vaihdon jälkeen lopu toi hakkaaminen ni sitte ei voi ku jeesustella :lol:

                        Comment

                        • Mazai
                          Bimmer Rookie
                          • Sep 2004
                          • 67
                          • Hamina

                          #13
                          Jotta ne yläpään kumit voi vaihtaa? Mulla se iskarin yläpää liikkuu muutaman sentin ylös ja alas kun autoa pomputtaa.
                          http://www.btcf.fi/showcar.php?id=3254

                          Comment

                          • Vega_
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2003
                            • 888
                            • Kokkola

                            #14
                            mulla ainaki loppu kolinat ja jyrinät ku vaihettiin apurungon helat (onko tuo sit sama ku se takakelkan pusla(t)? ja takaiskareitten yläpäänkiinnike kumet.

                            Comment

                            • IvvN
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2003
                              • 3078
                              • HelSINKI

                              #15
                              Powerflexin puslat, uudet iskarit, uudet iskarien yläkiinikkeet, uudet jouset. Sama homma, mutta tosi harvoin. Kyllä se vähän auttoi, kun vaihtoi noi kaikki.
                              Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo
                              www.kxd.fi

                              Mahdollisesti maailman paras verhoomo

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎