Meillä on käytössä hienosti rakenneltu -89 Fleetside. Monta vuotta olen miettinyt korvaavani tekniikan 350 2 pisteruiskun joko uusilla tehokansilla, nokalla, peltisarjoilla sekä 8 piste ruiskulla( hestek) hyllyssä. Kuitenkin näiden V8 Bemujen kanssa pelehtineenä jotenkin tekisi mieli asentaa kyseinen 4.4 tai 5.0 V12 valurautaisen tilalle. Ei ole mitään järkeä mutta ei sitä tarvitsekaan olla. Linkkejä jos löytyis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW V8 jenkki pick-uppiin
Collapse
X
-
Originally posted by wagner View PostMeillä on käytössä hienosti rakenneltu -89 Fleetside. Monta vuotta olen miettinyt korvaavani tekniikan 350 2 pisteruiskun joko uusilla tehokansilla, nokalla, peltisarjoilla sekä 8 piste ruiskulla( hestek) hyllyssä. Kuitenkin näiden V8 Bemujen kanssa pelehtineenä jotenkin tekisi mieli asentaa kyseinen 4.4 tai 5.0 V12 valurautaisen tilalle. Ei ole mitään järkeä mutta ei sitä tarvitsekaan olla. Linkkejä jos löytyis
-
-
Keskustelu
Originally posted by MikkoK View PostKohtalaisen kaikenkattava threadin aloitusV8 power
Comment
-
-
Linkkiä ei sinällään ole, mutta Hyvinkään suunnilla joku on laittamassa jenkkiinsä BMW 5.0 V12 konetta ja samalla myös BMW:n tuoreempaa automaattia parempien kyytien toivossa. Ostin jarrut purkuautosta kyseiseltä sälliltä, mutta nimimerkkiä en muista millään. Tuon V12 varmaan saa helpommin toimimaan omilla boxeilla, mutta V8 vaatinee enemmän kikkailua osien kanssa, tai sitten oman moottorinohjauksen. Kuvia Fleetsidesta?
Comment
-
-
Ehdottomasti M62 sinne pellin alle. Siihen on huomattavasti helpompi (lue: halvempi) löytää kelpo moottorinohjaus ja siinä on saman verran voimaa kuin tuossa vanhemmassa 12-sylinterisessä, mutta kulutus on aivan eri. Käyntiäänikin sitä kammottavaa V8:n röpötystä, kuin vakiokoneenkin kanssa, eli ratkaisuna melkein OEM. Askivaihtoehtoja tuon V8:n kanssa on rajattomasti, 5-6v. manuaaleista eri ikäisiin automaatteihin. Halvinta varmaan olisi sovittaa perään joku täyskunnostettu TH700/4L60, mikäli automaatin haluaa.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Vanteet
Jaa minkälaiset vanteet siinä sitten pitäisi olla? Jotkut kromi yber blingit?
Rehellisesti olivat halvat ja tarpeen vaatiessa menevät mun Jeep Commanderin alle ja voin laittaa Jeepin vanteet taas Chevyn alle.
No tämän ei pitänyt olla Show topic? Vaan keskittyä tuohon tekniikkaan lähinnä.Last edited by wagner; 27-02-2011, 18:47.V8 power
Comment
-
-
Originally posted by wagner View PostJaa minkälaiset vanteet siinä sitten pitäisi olla? Jotkut kromi yber blingit?
Legendaariset Torq-Thrust, Gragar jne. esim. US-Partsilta löytää. Saisi arvoisensa setin, eikä Corolla-vanteita. Tämä oli puhtaasti oma näkemykseni asiaan.
No tämän ei pitänyt olla Show topic? Vaan keskittyä tuohon tekniikkaan lähinnä.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Ei kai siinä ole kuin tipauttaa koneen salkun kanssa sinne vaan , toteaa että öljypohjan saa teettää uusiksi ja pohtii kardaanin uusiksi. Mitä valmiita ohjeita tuollaiseen hommaan nyt olisi tai pitäisi olla ..:think
Ehdottomasti ennemmin laittaisin V8:n kuin V12:n.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostAinakin jotkut, joissa oikea eetee ja tuolla rengastuksella kopan pitäisi olla aivan maassa kiinni. Omasta mielestä jenkkiin kuuluu leveät tyyliin sopivat vanteet ja isohkolla profiililla, sekä leveässä mittakaavassa.
Legendaariset Torq-Thrust, Gragar jne. esim. US-Partsilta löytää. Saisi arvoisensa setin, eikä Corolla-vanteita. Tämä oli puhtaasti oma näkemykseni asiaan.
Tästä tuli showroom siinä vaiheessa, kun linkkasit korista kuvan - ei kai se tekniikka siitä näy.V8 power
Comment
-
Comment