tossa ehtosella kävin tankkaamassa ja asemalle mennessä öljyvalo alkoi välkkyä, tosin sammui asemalle päästyä. siittä liikkeelle lähdettäessä noin pari kilometriä myöhemmin valo syttyi uudemman kerran ja bemu sammui. lähti laakista käyntiin mutta tehot oli pudonneet, otti laiskasti kierroksia ja pellin aukaistua piti kovaa ''metallista'' mekkalaa ja voimakas palaneen käryä. olin sen verta lähellä kotia että sain pihaan ajettua mihin sammuttinkin enkä jäänyt katsomaan nousiko lämmöt. Osaako joku sanoa mitä on mahdollisesti tapahtunut? Kannessa vikaa?
518i -90 tehot hukassa,palaneen käryä
Collapse
X
-
Originally posted by Killjoy89 View Posttossa ehtosella kävin tankkaamassa ja asemalle mennessä öljyvalo alkoi välkkyä, tosin sammui asemalle päästyä. siittä liikkeelle lähdettäessä noin pari kilometriä myöhemmin valo syttyi uudemman kerran ja bemu sammui. lähti laakista käyntiin mutta tehot oli pudonneet, otti laiskasti kierroksia ja pellin aukaistua piti kovaa ''metallista'' mekkalaa ja voimakas palaneen käryä. olin sen verta lähellä kotia että sain pihaan ajettua mihin sammuttinkin enkä jäänyt katsomaan nousiko lämmöt. Osaako joku sanoa mitä on mahdollisesti tapahtunut? Kannessa vikaa?
Jos siellä palanu haisee niin voi olla että öljyä vuotanut pakosarjalle tai putkelle. Jos koneesta on öljy päässyt vähiin ja tyhmänä olet sillä ajanut niin sietäisi ihan itse tutkia mitä sieltä on hajonnut.
Comment
-
-
Originally posted by Aguél View PostSillon kun öljyvalo syttyy niin auto sammutetaan samantien ja selvitetään vika tai vähintään kurkataan öljytikusta on koneessa öljyä.
Jos siellä palanu haisee niin voi olla että öljyä vuotanut pakosarjalle tai putkelle. Jos koneesta on öljy päässyt vähiin ja tyhmänä olet sillä ajanut niin sietäisi ihan itse tutkia mitä sieltä on hajonnut.
Comment
-
Comment