Eli olisi kiikarissa e39 touring korinen B10 ALPINA. Olen kuitenkin yrittänyt selvittää varaosapuolta jo jonkin aikaa saamatta varmuutta asiaan, eli kuinka pitkälle BMW:n osilla pärjää? ..vai pärjääkö ollenkaan... Ilmeisesti alustan- ja korin osat olisivat pitkälti bemarin ja tekniikka taas on ALPINAa. Korjatkaa jos olen väärässä! Ja mitenkäs perä, vetarit, laakerit, ym? Tyyppivikoja? Onko omakohtaisia kokemuksia kenelläkään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuinka pitkälle BMW:n osat käyvät ALPINAan?
Collapse
X
-
Originally posted by bemmunisti View PostEli olisi kiikarissa e39 touring korinen B10 ALPINA. Olen kuitenkin yrittänyt selvittää varaosapuolta jo jonkin aikaa saamatta varmuutta asiaan, eli kuinka pitkälle BMW:n osilla pärjää? ..vai pärjääkö ollenkaan... Ilmeisesti alustan- ja korin osat olisivat pitkälti bemarin ja tekniikka taas on ALPINAa. Korjatkaa jos olen väärässä! Ja mitenkäs perä, vetarit, laakerit, ym? Tyyppivikoja? Onko omakohtaisia kokemuksia kenelläkään?
-
-
Niillä pärjää just niin pitkään kuin tulee ensimmäinen ALPINAn osa vastaan, mutta ei kai se mikään ongelma ole sittenkään.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by bemmunisti View PostKiitos paljon! Kyllä alkaa ostoaikeet pahasti kallistua ALPINAn puoleen... Mitenkähän toi 3.3 litrainen kone? Tossa katalogissa oli noi vinkkelien varaosat, niin sillä vaan kyselen...
Ja jos vielä tarttet jotain niin katso tuolta itse.
Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by bemmunisti View PostKiitos paljon! Kyllä alkaa ostoaikeet pahasti kallistua ALPINAn puoleen... Mitenkähän toi 3.3 litrainen kone? Tossa katalogissa oli noi vinkkelien varaosat, niin sillä vaan kyselen...
ALPINA B3 3.3 Coupe #211
ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport
If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.
Comment
-
-
Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View Postkertokaas järkevämmät käykö alpina b3 3.3 malliin 330i nokka-akselin asentotunnistin? (imupuolen) ei löydy mistään varaosanumeroa.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment