Announcement

Collapse
No announcement yet.

tietoja kaivataa K24-ahtimesta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Karzah
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 303
    • Rovaniemi

    tietoja kaivataa K24-ahtimesta.

    Elikkä, olis kaupan -91 vuoden audista peräisin oleva KKK 24 ahdin
    Olis ihan kiva saada tietoa esim. mihin moottori tilavuuksiin soveltuu ym.

    Laitetaan viellä myyjän kirjoittama teksti:

    -Ahtimella on ajettu 120 tkm , vm 1991 ja se on oikeasti
    huippukuntoinen. En edes kehtais myydä mitään huonoa.
    Otettiin pois vaan isomman tieltä
    kun 280 hv ja 420 Nm ei riittänyt.
    Laakerissa ei ole päitäisvälystä.
    Siivssä ei ole mitään vikaa ja turbiinipesä on täysin ehjä.
    Ahdin on vesijäähdytetty ja malli oli kkk 24.
    Kompressoripuolen kuoressa lukee:
    91 F 1ZGG 5324 101 5084
    Ex. Toyota Carina2 1.6 -86
    Ex. Audi 80 1.8s -87
    Ex. Ford Escort 1.6i -88
    Ex. Bmw E30 320i -88
    Ex. Mazda 323 GT-X -90/91
    Ex. Kawasaki 600 zzr(figter) -92/93
    Ex. volkswagen jetta 1.6 -90
    Ex. Opel Calibra 2.0 16v -92
    BMW E30 320i/323i Turbo

    Älkää Syökö KeltaistaLunta... :(=)
  • Der Hammer
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 1265
    • Turku / Vantaa

    #2
    Juu eikös tuota ole käytetty ainakin Audi S2:sissa eli 2.2l 20V koneessa :?:
    Kaverin S2:ssa 1.4-1,5 barin ahdoilla antaa ulos joku 280hv ~430Nm joten kai se turbo on omiaan just tuonne ~2L koko luokkaan :juo
    F11 530XdA LCI

    Ex:F30 ///M-Sport, F10, E86 ///M Coupe, E90 335d -07, E92 325i -07, E90 325i -05, E46 325 CiA -01, E36 323i Coupe -96





    Comment

    • Karzah
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 303
      • Rovaniemi

      #3
      kiitoksia... tarkoitus olis löytää edullinen/sopiva 2.3l koneeseen... 8)
      Ex. Toyota Carina2 1.6 -86
      Ex. Audi 80 1.8s -87
      Ex. Ford Escort 1.6i -88
      Ex. Bmw E30 320i -88
      Ex. Mazda 323 GT-X -90/91
      Ex. Kawasaki 600 zzr(figter) -92/93
      Ex. volkswagen jetta 1.6 -90
      Ex. Opel Calibra 2.0 16v -92
      BMW E30 320i/323i Turbo

      Älkää Syökö KeltaistaLunta... :(=)

      Comment

      • Der Hammer
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 1265
        • Turku / Vantaa

        #4
        Originally posted by Karzah
        kiitoksia... tarkoitus olis löytää edullinen/sopiva 2.3l koneeseen... 8)
        Kyllä mä luulen, et tuo sinne saattaa sopia aika hyvin, tosin mä en oo mikään turbojumala :lol: Mut tuosta on ainakin sellanen versio kans olemas ku KKK 24/26 mitä käytettiin RS2:ssa, siin riittää potkuu tuonne ~400Hv tietämille tuosta 2.2L koneesta, tosin ovat aivan vitun kalliita... Tuoleekos tuossa muten hukkaportti mukana?
        F11 530XdA LCI

        Ex:F30 ///M-Sport, F10, E86 ///M Coupe, E90 335d -07, E92 325i -07, E90 325i -05, E46 325 CiA -01, E36 323i Coupe -96





        Comment

        • Karzah
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 303
          • Rovaniemi

          #5
          Tais tulla joo, ja hintakin oli 280€

          Mutta mietin jo toista vaihtoehtoa:
          -Garrett T4 UUSI!
          imu 48mm S-trim a/r .6, pako 59mm a/r .84
          Kompuran kotelossa on reilusti koneistusvaraa
          vaikka 57mm siipipyörälle.
          Hinta: 450€ 8)
          Ex. Toyota Carina2 1.6 -86
          Ex. Audi 80 1.8s -87
          Ex. Ford Escort 1.6i -88
          Ex. Bmw E30 320i -88
          Ex. Mazda 323 GT-X -90/91
          Ex. Kawasaki 600 zzr(figter) -92/93
          Ex. volkswagen jetta 1.6 -90
          Ex. Opel Calibra 2.0 16v -92
          BMW E30 320i/323i Turbo

          Älkää Syökö KeltaistaLunta... :(=)

          Comment

          • Tykki
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2004
            • 197
            • Ii

            #6
            Originally posted by Karzah
            Tais tulla joo, ja hintakin oli 280€

            Mutta mietin jo toista vaihtoehtoa:
            -Garrett T4 UUSI!
            imu 48mm S-trim a/r .6, pako 59mm a/r .84
            Kompuran kotelossa on reilusti koneistusvaraa
            vaikka 57mm siipipyörälle.
            Hinta: 450€ 8)
            tuo kkk24 ei ole kallis jos hintaan tosiaan kuuluu hukkaportti. (sehän on tässä k24:sessa erillinen, eikä integroitu)
            ja tuohon T4:seen sun pitää ostaa se hukkis vielä erikseen.
            "Hyvällä hevosella maisema nopiasti vaihtuu"
            -Andy McCoy

            Comment

            • Karzah
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2004
              • 303
              • Rovaniemi

              #7
              Originally posted by Tykki
              Originally posted by Karzah
              Tais tulla joo, ja hintakin oli 280€

              Mutta mietin jo toista vaihtoehtoa:
              -Garrett T4 UUSI!
              imu 48mm S-trim a/r .6, pako 59mm a/r .84
              Kompuran kotelossa on reilusti koneistusvaraa
              vaikka 57mm siipipyörälle.
              Hinta: 450€ 8)
              tuo kkk24 ei ole kallis jos hintaan tosiaan kuuluu hukkaportti. (sehän on tässä k24:sessa erillinen, eikä integroitu)
              ja tuohon T4:seen sun pitää ostaa se hukkis vielä erikseen.
              Ei tarvi, kun on pakosarjassa jo valmiina :wink:
              Ex. Toyota Carina2 1.6 -86
              Ex. Audi 80 1.8s -87
              Ex. Ford Escort 1.6i -88
              Ex. Bmw E30 320i -88
              Ex. Mazda 323 GT-X -90/91
              Ex. Kawasaki 600 zzr(figter) -92/93
              Ex. volkswagen jetta 1.6 -90
              Ex. Opel Calibra 2.0 16v -92
              BMW E30 320i/323i Turbo

              Älkää Syökö KeltaistaLunta... :(=)

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎