Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kaasuläpän "toleranssi"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gfiz
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 63
    • Espoo

    Kaasuläpän "toleranssi"

    1.
    Pitääkö kaasuläpän olla kiinni kiinni vai "hieman raollaan" :?:
    Kyseessä on E30 320i Motronic

    2.
    Lisäilmaluistinhan ei säädy ajon aikana, eli on tyyppiä ON/OFF
    vai :?:
    E30 320iA -88
  • bmwbmw
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1370
    • Kainuu

    #2
    1. itella on kylläkin L-jetronicilla ja siinä kun kaasua ei paina niin kaasuläppä menee aivan kiinni mut luulis olevan samanlainen motronicilla...
    2. Minun tietääkseni lisäilmaluisti ei säätele mitään ajon aikana/kierrokset korkeammalla kuin tyhjäkäynnillä. Lisäilmaluistihan on tyhjäkäyntiä varten keksitty värkki...
    sigpic
    Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

    Comment

    • Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

      #3
      Re: Kaasuläpän "toleranssi"

      Originally posted by gfiz
      1.
      Pitääkö kaasuläpän olla kiinni kiinni vai "hieman raollaan" :?:
      Kyseessä on E30 320i Motronic

      2.
      Lisäilmaluistinhan ei säädy ajon aikana, eli on tyyppiä ON/OFF
      vai :?:
      1. Kiinni.

      2. Ajon aikana pitäisi olla kiinni, mutta tyhjäkäynnillä ei ole on/off, vaan se säätyy sen verran kuin tarvitaan että tyhjäkäynti kohdallaan...

      Comment

      • gfiz
        Bimmer Rookie
        • Jul 2004
        • 63
        • Espoo

        #4
        Missäs tommonen motronicilla oleva kone kannatais käydä "säädättämässä" ??? Ja pitääkö olla repullinen kultaa matkassa?

        onko tapiolan esso ainoo järkevä paikka? (sinne on vaan hirmu ruuhka :( )
        E30 320iA -88

        Comment

        • Jacek
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2004
          • 552
          • Helsinki

          #5
          Originally posted by gfiz
          Missäs tommonen motronicilla oleva kone kannatais käydä "säädättämässä" ??? Ja pitääkö olla repullinen kultaa matkassa?

          onko tapiolan esso ainoo järkevä paikka? (sinne on vaan hirmu ruuhka :( )
          Eipä siinä ole muuta säädettävää kun CO ilmamäärämittarista ja senhän voi tehdä missä vaan missä on CO -mittari. Itse kumminkin kävisin Muurala Motorsissa (Entinen ST-Motors) Kari Hätälän luona. Juvanmalmilta löytyy toi lafka. Karilla on myös kaikki testerit jne eli jos pyydät säädön + testeriajon niin tuskin se 40€ enempää maksaa.
          (M3 + M3) - M5 = M1 ?

          Osia myytävänä

          http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

          Comment

          • gfiz
            Bimmer Rookie
            • Jul 2004
            • 63
            • Espoo

            #6
            juu täytyy käydä siel Hätälän luona sitten

            Kiitokset hyvästä tiedosta
            E30 320iA -88

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎