Announcement

Collapse
No announcement yet.

tarvisin apuja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drift E36
    Bimmer Rookie
    • Nov 2010
    • 72
    • Turku

    tarvisin apuja...

    hei mulla on sellainen ongelma et miten saisin toimimaan koneen hyvin vakiona ja sitten remmiahtimen kanssa myös, kun olen asentamassa ahdinta e36 s50usb30 ja tarttis saada se säädettyä ahtimen kanssa kohdilleen ja kun katsastus koittaa niin painais katkaisinta ja vaihtais remmin niin että ahdin ei ole mukana enää eli olisi vakio..

    kiitän jo etukäteen...
    Tällä hetkellä: bmw E60 M-sport -05

    EX autot: E34 535i -89, E36 325 coupe -92, E34 3.8i M5 -91, E31 850cia -92, E34 535 Hartge, E36 325 sedan -91, E30 316 coupe -88, E36 325 sedan -91, E36 M3 3,0 sedan -94, E36 327 sedan -91, E34 535 -90, E36 320 -92, 328i E36 cabriolet M-tech -97, 523i E61 -06 ,
    E46 330D touring M-tech -02 , E36 330 coupe -94 , E92 325D -08 ----------------------------------------------
    -turku Connection-
  • viktor
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2006
    • 1272
    • ...

    #2
    Originally posted by drift E30 View Post
    hei mulla on sellainen ongelma et miten saisin toimimaan koneen hyvin vakiona ja sitten remmiahtimen kanssa myös, kun olen asentamassa ahdinta e36 s50usb30 ja tarttis saada se säädettyä ahtimen kanssa kohdilleen ja kun katsastus koittaa niin painais katkaisinta ja vaihtais remmin niin että ahdin ei ole mukana enää eli olisi vakio..

    kiitän jo etukäteen...
    Tie onneen on ainakin moottorinohjaus joka mahdollistaa useammat kartat. Taitaa olla aika monissa stand alone systeemeissä mahdollista. Ainakin XMS tukee kolmea täysin erilaista karttaa, tästä itsellä kokemuksia. Muitakin varmasti on. Toki voihan auton aina säätää erikseen, mutta kytkinsysteemi toimii kätevästi vaikkapa silloin kun haluat ahtimen ottaa ratapäivillä käyttöön hetkellisesti. Peruskäytöltä leimalle tuskin tulee ongelmia, koska tuskin ahdin jatkuvaan käyttöön laittomana tulee?

    Sitten varmaan tarvii pariuttaa suuttimet, tai ainakin laittaa sellaset jotka toimii hyvin myös pienillä täytöillä, silloin kun remmi on irti. Uudet EV:t taitaa olla tässä suhteessa ainakin hyvät.. Halvalla jos haluaa niin 2x orkkikset voi jo piisata pitkälle? Tai sitten orkkikset vaparikäyttöön, ja ahdinkäyttöön rinnalle isommat.
    Kone on itselle täysin vieras joten ei hajuakaan miten käytännön toteutuksen suuttimille voisi tehdä, ja tarviiko esim sytkä muutoksia kun mennään ahtamisen puolelle.
    ///M5
    "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

    Comment

    • drift E36
      Bimmer Rookie
      • Nov 2010
      • 72
      • Turku

      #3
      Originally posted by viktor View Post
      Tie onneen on ainakin moottorinohjaus joka mahdollistaa useammat kartat. Taitaa olla aika monissa stand alone systeemeissä mahdollista. Ainakin XMS tukee kolmea täysin erilaista karttaa, tästä itsellä kokemuksia. Muitakin varmasti on. Toki voihan auton aina säätää erikseen, mutta kytkinsysteemi toimii kätevästi vaikkapa silloin kun haluat ahtimen ottaa ratapäivillä käyttöön hetkellisesti. Peruskäytöltä leimalle tuskin tulee ongelmia, koska tuskin ahdin jatkuvaan käyttöön laittomana tulee?

      Sitten varmaan tarvii pariuttaa suuttimet, tai ainakin laittaa sellaset jotka toimii hyvin myös pienillä täytöillä, silloin kun remmi on irti. Uudet EV:t taitaa olla tässä suhteessa ainakin hyvät.. Halvalla jos haluaa niin 2x orkkikset voi jo piisata pitkälle? Tai sitten orkkikset vaparikäyttöön, ja ahdinkäyttöön rinnalle isommat.
      Kone on itselle täysin vieras joten ei hajuakaan miten käytännön toteutuksen suuttimille voisi tehdä, ja tarviiko esim sytkä muutoksia kun mennään ahtamisen puolelle.


      no tossa koneessa on suora sytytys eli puolat koneen päällä ja ei toi oikeastaan ulkoisesti eroa m50b25.. on vaan isompi alakerta
      Tällä hetkellä: bmw E60 M-sport -05

      EX autot: E34 535i -89, E36 325 coupe -92, E34 3.8i M5 -91, E31 850cia -92, E34 535 Hartge, E36 325 sedan -91, E30 316 coupe -88, E36 325 sedan -91, E36 M3 3,0 sedan -94, E36 327 sedan -91, E34 535 -90, E36 320 -92, 328i E36 cabriolet M-tech -97, 523i E61 -06 ,
      E46 330D touring M-tech -02 , E36 330 coupe -94 , E92 325D -08 ----------------------------------------------
      -turku Connection-

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎