S860A on lisäsivuvilkut, onko kyse jostain vanhasta autosta?
Mitään varmuutta kun ei ole niin jos E34 kyseessä niin tarkoittaako saksanversiossa siis lokasuoja vilkkuja lisävarusteena? :think Vaan jotenkin ymmärtäisin niin.
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S220A NIVEAUREGULIERUNG Self-levelling suspension
S240A LEDERLENKRAD Steering wheel, leather
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror, driver lock, heated
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S385A DACHTRAEGER-LAENGSSCHIENEN ROOF RACK SYSTEM
S404A DOPPEL-SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH DOUBLE COVER-SLIDING LIFTING ROOF
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests mechanically adjustable, rear
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator
S564A INNENLICHTPAKET Interior light package
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system
S730 SONDERSERIE
S789 INDIVIDUALSERIE
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN Additional turn indicator lamp
Voisko joku selventää S564A ja S860A? Sisätilanvalot ja joku muu? Onko autossa keskuslukitus vaikka tässä ei mainita? Meinaa onko noissa E34 aina? Sigun auto kyseessä. Ja voiko olla 6cd vaihtaja. Meinaan toi auto ei oo nyt maisemissa.
Topicin ohjeiden mukaan tuolta elektroninen osaluottelen kautta kirjaudut sisään, sinne auton vin 7 viimeistä merkkiä, sieltä sitten options ja sieltä klikkaat erikseen auki Vehicle information. Sieltä tulee nuo perustiedot, eli värikoodi, moottori, vaihteisto jne.
Löytyykö auton värikoodi tolla vinkoodilla?
Jos löytyy niin mistähän sieltä?
Ei taida näissä tuontiautoissa olla yleensä koko koodia merkittynä, tai näin ainakin maaliliikkeen myyjä sanoi minulle tänään.
Ensimmäiseen kysymykseen tulivatkin jo vastaukset aiemmin ja yleensä värikoodi löytyy myös konehuoneesta mustasta metallilätkästä.
Jos tietäisi millaisesta ajoneuvosta kyse niin voisi osata kertoa myös mistä päin tuo löytyy jos se ei silmään satu ellei joku ole sitä sitten sieltä poistanut.
Ei taida näissä tuontiautoissa olla yleensä koko koodia merkittynä, tai näin ainakin maaliliikkeen myyjä sanoi minulle tänään.
Topicin ohjeiden mukaan tuolta elektroninen osaluottelen kautta kirjaudut sisään, sinne auton vin 7 viimeistä merkkiä, sieltä sitten options ja sieltä klikkaat erikseen auki Vehicle information. Sieltä tulee nuo perustiedot, eli värikoodi, moottori, vaihteisto jne.
Kertoko maaliliikkeen myyjä muitakin "faktoja" tuontiautoista? Olisi mukava kuulla niitä...
Kyllä, värikoodi näkyy noissa varusteluetteloissa. Sekä tietenkin itse autossa, oli sitten viety intokiinaan tai tänne pohjolan perukoille.
Leave a comment: