Koitin nyt toisella laitteella (Windows & Google Crome) ja Decoder toimii oudosti. Kun olen syöttänyt vinin, niin se hakee todella kauan ja sitten se löytää tiedot, mutta se on vaihtanut syöttämäni vinin ja siten näyttää ihan eri auton tiedot.
Ja sitten kun koitan toisella vinillä, niin sitten tulee tuo ilmoitus että päivittäinen raja on ylitetty.
Apua kaipaillaan VIN dekoodaukseen, mdecoder ja bimmerworkilla en ole saanut auki. VIN: WBAAG1107C8215401
E21 316 1.8 kaasutinmoottorilla kyseessä, mutta varaosasivustot tarjoilee rekkarilla 105hp 318i, joten huvittais saada selvyys, mikä on alkuperäinen tekniikka.
Apua kaipaillaan VIN dekoodaukseen, mdecoder ja bimmerworkilla en ole saanut auki. VIN: WBAAG1107C8215401
E21 316 1.8 kaasutinmoottorilla kyseessä, mutta varaosasivustot tarjoilee rekkarilla 105hp 318i, joten huvittais saada selvyys, mikä on alkuperäinen tekniikka.
Mitäs traficom sanoo? Vai onko auto rekisterissä?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Traficomilla näkyy 316 1.8, mutta on muutoskatsastettu vuonna 1983 ja muutoskatsastuksesta ei löydy tarkempaa tietoa. Hämäännystä aiheuttaa nimenomaan se, että varaosasivustot kuten esimerkiksi motonet antaa rekisteritunnuksella 105hp 318i.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment