Ostin tuossa äijälle 89:n 520 Baijerilaisen pikkuvikaisena, eli keinu oli poikki. No, keinu on vaihdettu, kannentiiviste samalla, ohjurinkumit ja tsekkasin samalla tahnalla venttiilit. Kaikki oli mekaanisesti ok. pytyissä hoonausjälki näkyi.
Mutta.
Kuuluuko tommoisen koneen miettiä noin 1 sekunnin kaasun painamisesta koneen"heräämiseen", on meinaan kohtuullisen vittumaista lähteä matkaan autolla joka tarvitsee kohtuullisesti (1500-2000rpm) kierroksia pohjalle kun kytkintä aikoo nostaa.
Vääntö tyhjäkäynnillä on aivan jotain muuta kuin mitä tommoselta koneelta odotin ( 2.0L Six-in-line)
Tiedänhän toki, että tämä ei ole kilpuri mutta kuitenkin.
Ilmavuotoja ei pitäisi olla, oli ensin eli tiedän kyllä miltä ne vaikuttaa.
Muuten pata "kehrää" aivan ok, vaikka se on nähnyt maailmaakin jo ainakin 280 tuhatta, eli tyhjäkäynnissä eikä kierroksillakaan ole koneessa käyntihäiriöitä saatikka outoja ääniä
Olisiko jollakulla antaa hieman taustatietoa ko. koneen käytöksestä.
Mutta.
Kuuluuko tommoisen koneen miettiä noin 1 sekunnin kaasun painamisesta koneen"heräämiseen", on meinaan kohtuullisen vittumaista lähteä matkaan autolla joka tarvitsee kohtuullisesti (1500-2000rpm) kierroksia pohjalle kun kytkintä aikoo nostaa.
Vääntö tyhjäkäynnillä on aivan jotain muuta kuin mitä tommoselta koneelta odotin ( 2.0L Six-in-line)
Tiedänhän toki, että tämä ei ole kilpuri mutta kuitenkin.
Ilmavuotoja ei pitäisi olla, oli ensin eli tiedän kyllä miltä ne vaikuttaa.
Muuten pata "kehrää" aivan ok, vaikka se on nähnyt maailmaakin jo ainakin 280 tuhatta, eli tyhjäkäynnissä eikä kierroksillakaan ole koneessa käyntihäiriöitä saatikka outoja ääniä
Olisiko jollakulla antaa hieman taustatietoa ko. koneen käytöksestä.
Comment