Ratin boorit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • only BMW
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 67

    Ratin boorit

    Mahtaiskohan vanhoissa 500 sarjalaisissa olla samanlaiset Ratin boorit kuin E30:ssä. Ois tarkotus vaihtaa Ralliratti ja Keskiöitä ei taho löytyä kuin 500 sarjalaiseen. Mahtaakohan Keskiöt käydä päikseen?
  • Suutari
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 3064
    • Suomi

    #2
    Re: Ratin boorit

    Originally posted by only BMW
    Mahtaiskohan vanhoissa 500 sarjalaisissa olla samanlaiset Ratin boorit kuin E30:ssä. Ois tarkotus vaihtaa Ralliratti ja Keskiöitä ei taho löytyä kuin 500 sarjalaiseen. Mahtaakohan Keskiöt käydä päikseen?
    E34 on kahta booria, riippuu minkä ikänen sulla on. uudemmassa sama kun e36 ja vanhemmassa sama kun e30/e28... lisäksi airbag vaikuttaa asiaan..irrota ratti ja kato. Kyllä noita keskiöitä pitäs löytyä ihan helpolla. Omaan tuli joku sekotus aikoinaan kun oli airbag yms. ihmeellisyyksiä. Piti ottaa orggisratista töötin liukupinta ja vinkkarin palauttajan sälät ja asentaa ne johonkin e36 napaan. En muista enää tarkkaan kun siitä on jo pari vuotta..eikö ETK kerro asiaa.

    Huomion arvoinen seikka et pelkkä boori ei meinaa sitä et se kävis sulle...jos haluat et ei hankaa rattitolpan suojuksiiin, vilkun palauttajat toimii ja töötti...

    kauppaan kysymään mitä löytyy. Eri valmistajilla on myös hiukka eri palikoilla joten kaikkiin ei esim. saa orggis hiluja käyttöön niin helposti.
    Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
    -Official BTCF-Sauna Team-
    -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
    -Team BTCF Top Alcohol-
    -Team Pimp My Bride-
    TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
    R.I.P. 1K MOTORSPORTS
    R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
    526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

    Comment

    • Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

      #3
      Re: Ratin boorit

      Originally posted by Suutari
      E34 on kahta booria, riippuu minkä ikänen sulla on. uudemmassa sama kun e36 ja vanhemmassa sama kun e30/e28... lisäksi airbag vaikuttaa asiaan..irrota ratti ja kato. Kyllä noita keskiöitä pitäs löytyä ihan helpolla. Omaan tuli joku sekotus aikoinaan kun oli airbag yms. ihmeellisyyksiä. Piti ottaa orggisratista töötin liukupinta ja vinkkarin palauttajan sälät ja asentaa ne johonkin e36 napaan. En muista enää tarkkaan kun siitä on jo pari vuotta..eikö ETK kerro asiaa.
      e28:ssa on myös kahta booria, joten e30 ja e28 ratit eivät ole aina vaihtokelpoisia. Mutta ymmärtääkseni e30 ja e34 samoilta vuosilta ovat myös samalla boorilla, esim samat m-tech ratit sopivat.

      Comment

      • only BMW
        Bimmer Rookie
        • Sep 2004
        • 67

        #4
        Jos nyt löydän 500 sarjan keskiön oikeanlaisilla booreilla niin kuinkas ratit eroavat muullatavalla toisistaan. Tarkoitan että, sattuuko pituus kohdalleen ettei tule liian lähelle/kauas vilkun viiksistä ja kuinka töötin liuku sattuu.

        Comment

        • Suutari
          Bimmer Enthusiast
          • May 2003
          • 3064
          • Suomi

          #5
          Eikun tilaat keskiön joka pitäs vuosimallin kanssa käydä ja sovitat sitä. Voi sen sitten palauttaa yleensä ja vaihtaa toiseen kun ei rusikoi pilalle.
          Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
          -Official BTCF-Sauna Team-
          -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
          -Team BTCF Top Alcohol-
          -Team Pimp My Bride-
          TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
          R.I.P. 1K MOTORSPORTS
          R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
          526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

          Comment

          Working...
          X