eta tekniikka E-kaksykköseen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TONI_VAAN
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 210

    #1

    eta tekniikka E-kaksykköseen

    eikse pitäs olla tehojen puolesta mahollista asentaa se bmw:n eta kone pellin alle koska siinnä ei oo ku alle 130hp 129hp/240nm
    ja jos käytetään viellä hyväks tota 20% pykälää niih tehot sais ainaki siihe 170heppaan nousta joten viellä kärsii puhaltimen asentaa moottorin kylkeen. =o)

    mutta kuutiotilavuudeen puolesta se tökkää kuitenki tiiän vaan sen
    mutta jos muuttas jarrut alustan ja voiman siirron vastaamaan esim 325i:itä mutta nyt öitä tää lähtee goisaamaan
  • Hanza
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 1931
    • Juvan Shell. Requiescat in pace

    #2
    Re: eta tekniikka E-kaksykköseen

    Originally posted by TONI_VAAN
    eikse pitäs olla tehojen puolesta mahollista asentaa se bmw:n eta kone pellin alle koska siinnä ei oo ku alle 130hp 129hp/240nm
    ja jos käytetään viellä hyväks tota 20% pykälää niih tehot sais ainaki siihe 170heppaan nousta joten viellä kärsii puhaltimen asentaa moottorin kylkeen. =o)

    mutta kuutiotilavuudeen puolesta se tökkää kuitenki tiiän vaan sen
    mutta jos muuttas jarrut alustan ja voiman siirron vastaamaan esim 325i:itä mutta nyt öitä tää lähtee goisaamaan
    Laita m20b25 sillä etan kampuralla ni ei tökkää tilavuus :wink:
    Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta

    t: luft waffel

    "Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"

    Comment

    • Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

      #3
      Re: eta tekniikka E-kaksykköseen

      Originally posted by TONI_VAAN
      mutta kuutiotilavuudeen puolesta se tökkää kuitenki tiiän vaan sen
      mutta jos muuttas jarrut alustan ja voiman siirron vastaamaan esim 325i:itä mutta nyt öitä tää lähtee goisaamaan
      e21 tehokkain malli on 323i, mallisarjassa ei ole 325i joten sitä sen alustan ei tarvitse vastata... Olisi varmaan muuten ihan mukava ajettava etalla tuollainen köykäisempi auto, vääntöä riittää ja bensaa ei pala ihan kauheasti.

      Comment

      • TONI_VAAN
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2003
        • 210

        #4
        Re: eta tekniikka E-kaksykköseen

        Originally posted by Kyytsis
        Originally posted by TONI_VAAN
        mutta kuutiotilavuudeen puolesta se tökkää kuitenki tiiän vaan sen
        mutta jos muuttas jarrut alustan ja voiman siirron vastaamaan esim 325i:itä mutta nyt öitä tää lähtee goisaamaan
        e21 tehokkain malli on 323i, mallisarjassa ei ole 325i joten sitä sen alustan ei tarvitse vastata... Olisi varmaan muuten ihan mukava ajettava etalla tuollainen köykäisempi auto, vääntöä riittää ja bensaa ei pala ihan kauheasti.
        voishan sen 2litrasen kuutosenki heittää sinne pellin alle. ja ahtaa se mutta käyks se etan kampi sitte siihen? ja miten paljo se vaikuttaa tehoon kautta vääntöön :|

        Comment

        • tonnikala
          Bimmer Rookie
          • Dec 2002
          • 199
          • Mikkeli

          #5
          Re: eta tekniikka E-kaksykköseen

          Originally posted by TONI_VAAN
          käyks se etan kampi sitte siihen?
          Käy. Iskutilavuudeksi tulisi 2.4l. Kiertokanget suotavaa vaihtaa, muuten männät ottaisi kanteen turhan rajusti.

          Comment

          Working...
          X