Announcement

Collapse
No announcement yet.

SRC autoista ja vapaavirtausfilttereistä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ha2
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1786
    • Oulu

    #16
    Re: SRC autoista ja vapaavirtausfilttereistä

    Originally posted by Wille325
    ... Samassa jutussa oli miten M3:seen tuli hiilikuituisen imukotelon vaihdolla huomattavasti heppoja, koska vakiossa on panostettu niin paljon imuäänien vaimentamiseen. Mullekin sellanen! ...
    Kun SRC kävi Oulussa niin olin kattomassa. Kävin vilkaseen sen e36 compactin pellin alle kun pelti oli pystössä ja kyllä tuli kermat lahkeeseen ku näin sen hiilari-imusarjan. Aivan orgastisen näköinen!
    E61 525d LCI

    Comment

    • GeKe
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2004
      • 178
      • Turku

      #17
      Kaveri on tossa hollon henkan asentajana (compactissa), sanos et toi carboni imusuppilo toi (mitattu harisella) +20hp ja +20nm. Se carbon hässäkkä makso vaivaset 1600eguu, uskokaa tai älkää!! Syylarista sen verran et on takana painojakauman takia ja myös sen että se on suojassa kiviltä jotka lentää kisoissa vähän perkeleen kovaa, jos olis keulilla ni tarttis vaihtaa about joka toiseen kisaan...!
      325i e30 -87 & 320Ci 2.2 -01

      "Makuasia sano koira ku persettään nuoli!"

      Comment

      • bmw harrastelija
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 757
        • -

        #18
        Ok, eikö se toimis yhtä hyvin, jos tekis kuidusta tuon suppilon?
        thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
        Alex von Falkenhausen

        Comment

        • GeKe
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2004
          • 178
          • Turku

          #19
          Originally posted by bmw harrastelija
          Ok, eikö se toimis yhtä hyvin, jos tekis kuidusta tuon suppilon?
          Miksei jos ei oo peukalo keskellä kämmentä?
          325i e30 -87 & 320Ci 2.2 -01

          "Makuasia sano koira ku persettään nuoli!"

          Comment

          • bmw harrastelija
            BTCF Member
            • Oct 2004
            • 757
            • -

            #20
            No ois vähän hupasaa, ku sais tuommosen toimivan suppilon lainaa ja tekis kuidusta muutaman
            thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
            Alex von Falkenhausen

            Comment

            • -Tate-
              Moderator
              • Jan 2004
              • 3210
              • Nurmijärvi

              #21
              tommosenhan tekee lasikuidusta niin näppärästi että.. ja saa olla vähän peukalo lähellä kämmentäkin. Ei se nyt niin vaikeaa ole =)
              I Believed I Would Die.

              Comment

              • fraatti
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2002
                • 4595
                • Tampere

                #22
                Originally posted by GeKe
                Kaveri on tossa hollon henkan asentajana (compactissa), sanos et toi carboni imusuppilo toi (mitattu harisella) +20hp ja +20nm. Se carbon hässäkkä makso vaivaset 1600eguu, uskokaa tai älkää!! Syylarista sen verran et on takana painojakauman takia ja myös sen että se on suojassa kiviltä jotka lentää kisoissa vähän perkeleen kovaa, jos olis keulilla ni tarttis vaihtaa about joka toiseen kisaan...!
                Sanoisin että on kyse resonanssi ahtamisesta.. tarpeeksi pitkä imuputki niin koneen täytöstä saadaan parannettua tietylle alueelle.. tais olla toi se versio neljä siitä.. sitten 1 tais olla imusarjan pituus/tilavuus..
                F11 535dX LCI
                Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

                Comment

                • GeKe
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2004
                  • 178
                  • Turku

                  #23
                  Originally posted by fraatti
                  Originally posted by GeKe
                  Kaveri on tossa hollon henkan asentajana (compactissa), sanos et toi carboni imusuppilo toi (mitattu harisella) +20hp ja +20nm. Se carbon hässäkkä makso vaivaset 1600eguu, uskokaa tai älkää!! Syylarista sen verran et on takana painojakauman takia ja myös sen että se on suojassa kiviltä jotka lentää kisoissa vähän perkeleen kovaa, jos olis keulilla ni tarttis vaihtaa about joka toiseen kisaan...!
                  Sanoisin että on kyse resonanssi ahtamisesta.. tarpeeksi pitkä imuputki niin koneen täytöstä saadaan parannettua tietylle alueelle.. tais olla toi se versio neljä siitä.. sitten 1 tais olla imusarjan pituus/tilavuus..
                  En tiedä mikä versio, mut hyötyä tuosta kuulemma on...
                  325i e30 -87 & 320Ci 2.2 -01

                  "Makuasia sano koira ku persettään nuoli!"

                  Comment

                  • Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

                    #24
                    Ja paras systeemi saadaan kun rakennetaan uretaanilla konehuoneen lämmöistä eristetty ja hiilihappojään täytöllä mahdollistettu "kannu/termospullo",jossa istuu lieriö tai kartio suodatin. Tehoeron näkee kiihdytyspäivillä ihan kellosta.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎