Mulla auto ei mitään koodeja kyselly, vaikka käsittääkseni mankan pitäis kysyy koodia jos jännitteet katoaa. Oon ottanu monta kertaa akun irtii, eikä ikinä oo ollu mitään ongelmia sen jälkeen. Ainoo mitä joudut tekeen on tietysti asetusten uudelleen laittelu esim. kellot, päivämäärät ja mitä sähkövatkainta sulla siinä autossas sitten onkaan...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
740iA 5 vaihde välillä hukassa
Collapse
X
-
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
-
Originally posted by supev8Ja kylmänä laatikko vaihtaa huomattavasti isommilla kieroksilla.
Comment
-
-
Originally posted by supev8Suosittelen kokemuksesta vaihteiston öljyjen ja suodattimen vaihtoa. sakemannit ei jaksa suodattimia pahemmin vaihdella.
Comment
-
-
Originally posted by Janza182mulla ei oo steptronikki :roll:
Mut katsellaan ja kysellään. (eräs firma väitti että tossa ei vielä ois longlife ölppiä lootassa. -94 kun on...tiiä sit)
Comment
-
-
Originally posted by supev8Ja kylmänä laatikko vaihtaa huomattavasti isommilla kieroksilla.
Originally posted by Keimoja ne öljyt taitaa todellakin olla ikiöljyjä.
Originally posted by Janza182(eräs firma väitti että tossa ei vielä ois longlife ölppiä lootassa. -94 kun on...tiiä sit)
"Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses
There's no one else to take the consequences
See when the day is gone free & the night creeps up on me
I take my B.M.W that's where I wanna be..."
D.A.D. True Believer
Comment
-
-
Lisätääs tähän huvikseen jos joku erehtyy vaikka lukemaan tätä
Eli vihdoin sai laatikko uudet ölpät. oli vähän ongelmia matkassa kun ei löytynyt sopivia työkaluja ja miehistö sairasteli mut nyt on ölpät lootassa ja n. 1000km ajettu ongelmitta sen jälkeen. Vanhat öljyt varmaan oli tehtaan jäliltä eli tuskin oli vaihdettu mut mun mielestä ne oli kyllä yllättävän puhtaat eikä ne haissu millekkään epämääräselle
Lisätään että laatikostahan tuo vika kylläkin hävis omia aikojaan. Eli toimi moitteetta mut aattelin vaihattaa noi öljyt vaikka moni on puhunu että sitten se hajoaa. Kysyin muuten paikallisen valtuutetun BMW korjaamon ukolta (joka vaihtoi noi öljyt ja on hoitanut tuota hommaa tuolla puljussa) että mitäs hän sanoo tuohon laatikkohommaan. Sanoi että osittain totta osittain ei. Eli jos vaihtaa öljyt ja laatikon öljypumppu on väljä ja se hörppää ilmaa niin sillon sanotaan heihei laatikolle.
Laitetaan tähän vielä hintoja:
Suodatin n.45€
Laatikon ölppäpohjan tiiviste n.8€
Ölppä n. 11€/litra
Työ 1.5tuntia: n.65€
(hinnat siksi suurinpiirtein hintoja koska en maksanut mistään täysiä hintoja)
Comment
-
Comment