Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hälyn asennusta...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JamBBa
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 362
    • Vantaa

Hälyn asennusta...

Ennen kun rupeen asentelee hälytintä, ni täytyypä kysyä vinkkejä laatikkomallisen (koko n. 5x5x2cm) mikroaaltotunnistimen sijoituspaikaksi, joka siis asennetaan sisustuksen uumeniin keskeiselle paikalle. Tämä laite kun ei pidä metallista, joka aiheuttaa virhehälyjä, eikä jaksais alkaa tappelemaan säädön ja sijoituksen kanssa. Auto siis E34 sähköluukulla ja kyseessä on cobran hälytin.
    Ideoita?
    Say NO to signatures!
  • kaisa80
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 105

Siihen ikkunan nostimen katkaisijoiden taakse ni pelaa ihan täysin ja muista sit vaan säätää kunnolla ettei ota ikkunoiden läpi
    V8 740ia -96

Comment

• Scitso
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 2817
      • Kuusankoski

korjattakoon vähän, metalli ei anna siihen häiriötä että aiheuttas virhehälyytyksiä, vaan se ei läpäise metallia joten ei tunnista metallin takaa liikettä. Itse sijoitin sen keskikonsoliin etupenkkien väliin, siitä sai sääddettyä sen ottamaan tasaisesti kaikista ikkunoista,
      E34 525i Touring -96 "Iris"
      E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
      E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
      E46 328ia Sedan -98 "HOI"
      E61 530d Touring -04

ex. E39 520ia Touring -98
      ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
      ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
      ex. E28 520i -82

Comment

• JamBBa
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2003
        • 362
        • Vantaa

Originally posted by Scitso
        korjattakoon vähän, metalli ei anna siihen häiriötä että aiheuttas virhehälyytyksiä, vaan se ei läpäise metallia joten ei tunnista metallin takaa liikettä. Itse sijoitin sen keskikonsoliin etupenkkien väliin, siitä sai sääddettyä sen ottamaan tasaisesti kaikista ikkunoista,
        itseasiassa asennusohje sanoo näin: "...mikroaaltosäde läpäisee kaikki muut materiaalit paitsi metallin, josta se heijastuessaan saattaa aiheuttaa virhehälyytyksiä."

Mut nyt ois vielä johtojen kytkennät tekemättä, kuuntelisin mielelläni helpottavia ohjeita/vinkkejä ko. asiaan liittyen.
        Say NO to signatures!

Comment

• 525tds
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2003
          • 491
          • Leppäkoski

Keskuslukon piuhoja jos alat hakeen niin haje ne suoraan kuskin ovelta,mun mielestä oli helpoin. Ja ovi tunnistemet minä otin suoraan kattovalolta :wink:
          "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎