Announcement

Collapse
No announcement yet.

Webastoasiaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Soprano
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 198

Webastoasiaa

Morjes !

Teinpä sitten niin että asensin webaston e34
    Meni siinä tovi aikaa, mutta pelittävän vaikuttaisi.

Onkos kellään tietoa että onko se webaston pakoputken änkkäri tarpeellinen, ja onko sillä mitään toiminnan kannalta olevaa virkaa, ohjeessa kun sanotaan että ei saisi käyttää ilman, mutta olen myös kuullut että se kuristaisi turhaan, toiset taas puhuu että se saa siitä tarvittavan vastapaineen... Mulla on siinä nytten kiini n, 50cm mittanen pakoputki muutamalla 90 mutkalla, tarvitseeko laittaa änkkäri kiini ?
    Se menee sit....
  • exautisti
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 1267
    • oulu

Originally posted by Soprano View Post
    Morjes !

Teinpä sitten niin että asensin webaston e34
    Meni siinä tovi aikaa, mutta pelittävän vaikuttaisi.

Onkos kellään tietoa että onko se webaston pakoputken änkkäri tarpeellinen, ja onko sillä mitään toiminnan kannalta olevaa virkaa, ohjeessa kun sanotaan että ei saisi käyttää ilman, mutta olen myös kuullut että se kuristaisi turhaan, toiset taas puhuu että se saa siitä tarvittavan vastapaineen... Mulla on siinä nytten kiini n, 50cm mittanen pakoputki muutamalla 90 mutkalla, tarvitseeko laittaa änkkäri kiini ?
    olen ajanut tuossa testipenkissä kaikki webat aina ilman äänenvaimenninta,enkä ole huomannut toiminnassa mitään eroa. Tehoon voi sitten vaikuttaa,mutta aika harva pytyy sen todistaan. Tosin voisihan tuonkin mittailla,mutta luulisin eron olevan niin marginaalinen etten viitsi alkaa moiseen.
    -99 punane passatti

https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964

Tuikun softat
    Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
    BMW Maahantuonti ammattitaidolla
    Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
    Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..

www.mcars.fi

Kysy 041-5056506

https://www.facebook.com/MCarsOulu/

INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star

Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti

Comment

• WSE1
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 3242
      • Suomusjärvi

Siksi ei saisi käyttää ilman kun voi tulla "lieskaa" läpi ja sytyttää jotakin. Äänenvaimentimen mutkat tappaa lieskojen hännät /kipinät viimeistään. Toki tuo tietty aika äänekäskin on ilman vaimenninta, mutta periaatteessa voi käyttää ilman autossakin kun putki on joko riittävän pitkä ja / tai mutkikas. Tehoon ehjän vaimentimen olemassaololla ei ole juuri vaikutusta. Vastapainetta webasto ei tarvitse.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎