Originally posted by Juhis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
moottoria saksasta?
Collapse
X
-
setä on tuonu 4 tai 5 mersuu saksaksta että niitten perusteella voin väittää tuommosta, itellä ei oo kokemusta ja eikai ne välttämättä kaikki oo mutta nuo mersut on vaan jostaki syystä sattunu olemaan jarru ja voiman siirto vikasia, ja se on viihtyny sielä saksan pohjois osasa että se kuiteski varmaan tietää miten sielä ajellaan niillä autoilla!!
Comment
-
-
Originally posted by m|kkosetä on tuonu 4 tai 5 mersuu saksaksta että niitten perusteella voin väittää tuommosta, itellä ei oo kokemusta ja eikai ne välttämättä kaikki oo mutta nuo mersut on vaan jostaki syystä sattunu olemaan jarru ja voiman siirto vikasia, ja se on viihtyny sielä saksan pohjois osasa että se kuiteski varmaan tietää miten sielä ajellaan niillä autoilla!!
Comment
-
-
Varmasti luotettavampia ? Jos nyt jättäisit kommentoimatta kun et tiedä mistä puhut.
Sen kummemmin ottamatta kantaa luotettavuuteen voin kertoa että olen ostanut 4 S38 moottoria ruotsista joista 2 oli täysin paskana, yhden piti olla 3.8 vaan olikin ainoastaan 3.6L 3.8L ruiskuilla. Neljäs kone oli ehjä.
Saksasta olen saanut ainoastaan yhden paskana olevan koneen ja senkin aika äskettän eBaysta josta nyt huomattava osa on muutenkin pelkkää paskaa. eBay on venäläistä rulettia, varsinkin autojen kanssa.
Comment
-
-
Originally posted by m|kkoitse en ostais sieltä. on moottori, voiman siirto ja jarrut koetuksella varsinki pohjois saksassa jossa kiihytetään nii nopeesti ku auto vaan kiihtyy ja sitte metri ennen risteystä jarrut lukkoon ja sama homma seuraavaan risteykseen asti... :?Originally posted by m|kkosetä on tuonu 4 tai 5 mersuu saksaksta että niitten perusteella voin väittää tuommosta, itellä ei oo kokemusta ja eikai ne välttämättä kaikki oo mutta nuo mersut on vaan jostaki syystä sattunu olemaan jarru ja voiman siirto vikasia, ja se on viihtyny sielä saksan pohjois osasa että se kuiteski varmaan tietää miten sielä ajellaan niillä autoilla!!- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by JacekVarmasti luotettavampia ? Jos nyt jättäisit kommentoimatta kun et tiedä mistä puhut.
Sen kummemmin ottamatta kantaa luotettavuuteen voin kertoa että olen ostanut 4 S38 moottoria ruotsista joista 2 oli täysin paskana, yhden piti olla 3.8 vaan olikin ainoastaan 3.6L 3.8L ruiskuilla. Neljäs kone oli ehjä.
Saksasta olen saanut ainoastaan yhden paskana olevan koneen ja senkin aika äskettän eBaysta josta nyt huomattava osa on muutenkin pelkkää paskaa. eBay on venäläistä rulettia, varsinkin autojen kanssa.
Noh toki suurin osa ostamistani artikkeleista on ollut osia, autot ovat jääneet vähemmälle.
En tiedä minkälaisilta myyjiltä tavaroita tuolla huutelet, mutta itse olen vetänyt jyrkän rajan myyjän"positive bewertung"-kohtaan. Alle 98%:n en mene vahingossakaan ja silloinkin pitää olla kauppoja enemmän kuin viis ja kuus.
Pitäisköhän mun koputtaa puuta vai päätä, vaiko molempia.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Koputa puuta. Olen käyttänyt eBayta n 3v ja kyllä tosiasia on se että hyvin usein jätetään ilmoittamatta vikoja. Mitä monimutkaisempi osa (moottori, auto, prätkä) sitä suurempi todennäköisyys siihen.
Kynnys kusetukseen on siellä paljon alhaisempi kun saksassa muuten eikä edes useampi sata postiivista arvostelua takaa ehjää tuotetta. Seurauksena autojen kanssa esim useita hukkareissuja joka maksaa aikaa ja rahaa yms epämukavaa.
Pienosia sieltä voi melko huoleti ostaa mutta kaikkeen muuhun liittyy todellisia riskejä jotka kannattaa punnita tarkoin ennenkun huutaa.
Comment
-
-
Originally posted by JacekKoputa puuta. Olen käyttänyt eBayta n 3v ja kyllä tosiasia on se että hyvin usein jätetään ilmoittamatta vikoja. Mitä monimutkaisempi osa (moottori, auto, prätkä) sitä suurempi todennäköisyys siihen.
Kynnys kusetukseen on siellä paljon alhaisempi kun saksassa muuten eikä edes useampi sata postiivista arvostelua takaa ehjää tuotetta. Seurauksena autojen kanssa esim useita hukkareissuja joka maksaa aikaa ja rahaa yms epämukavaa.
Pienosia sieltä voi melko huoleti ostaa mutta kaikkeen muuhun liittyy todellisia riskejä jotka kannattaa punnita tarkoin ennenkun huutaa.
Minä olen tehnyt kauppoja eBay.de:ssä, eli siis Saksassa (ei ongelmia) ja nuo tähtilipunmaan pojat/kauppiaat, oikeastaan KAIKKI mitä sieltä tulee, kierrän kaukaa. Mutta senhän on saanut lukea jo tuolta alempaa muutaman viikon..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Tuohon moottorin ostoon,jos tuntuu luotettavammalle ostaa kone suomalaisesta purkaamosta(kilometri takuulla) kannattaa muistaa kysyä mistä moottori on peräisin :wink: uskoisin että 90% saksasta kolari,jne autoista,mutta niinkun sanottiin ne kulut.
Ja miksi pohjoiseen (hampuri) alueelle tuodaan nk. pommeja,onhan se nyt helvetin kätevää laittaa afrikan maihin lautta menemään hampurista kuin esim frankfurtista! ...harmi vaan että suomalaisetkin on omineet aika kivasti nämä "häkinhelmet".Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Comment