Announcement

Collapse
No announcement yet.

moottoria saksasta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m|kko
    Newbiemmer
    • Aug 2004
    • 19

Originally posted by Juhis
    Originally posted by m|kko
    itse en ostais sieltä. on moottori, voiman siirto ja jarrut koetuksella varsinki pohjois saksassa jossa kiihytetään nii nopeesti ku auto vaan kiihtyy ja sitte metri ennen risteystä jarrut lukkoon ja sama homma seuraavaan risteykseen asti... :?
    sulla löytyy varmaan kokemustakin asiasta?

ja vastaus itse kysymykseen. ostaisin kyllä kokonaisen ehjän auton saksasta. oma ongelmansa jo pelkästään pelkän moottorin kuljettamisessa. se ei ole aivan yksinkertaista eikä halpaa.

lisäksi jos kysymyksessä on joku vanha bemari niin mistään 100tkm ajetusta moottorista on aivan turha haaveilla. ja jos haluat isompaa moottoria niin silloin muukin tekniikka on vaihdettava moottoria vastaavaksi. joten kannattavampaa ostaa kokonainen auto joka täyttää vaatimukset sellaisenaan.

Comment

• m|kko
      Newbiemmer
      • Aug 2004
      • 19

setä on tuonu 4 tai 5 mersuu saksaksta että niitten perusteella voin väittää tuommosta, itellä ei oo kokemusta ja eikai ne välttämättä kaikki oo mutta nuo mersut on vaan jostaki syystä sattunu olemaan jarru ja voiman siirto vikasia, ja se on viihtyny sielä saksan pohjois osasa että se kuiteski varmaan tietää miten sielä ajellaan niillä autoilla!!

Comment

• Jacek
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2004
        • 552
        • Helsinki

setä on tuonu 4 tai 5 mersuu saksaksta että niitten perusteella voin väittää tuommosta, itellä ei oo kokemusta ja eikai ne välttämättä kaikki oo mutta nuo mersut on vaan jostaki syystä sattunu olemaan jarru ja voiman siirto vikasia, ja se on viihtyny sielä saksan pohjois osasa että se kuiteski varmaan tietää miten sielä ajellaan niillä autoilla!!
        Voi kuule Mikko pieni - tuo kertoo vain sen ettei sun Setä ymmärrä autoista mitään. Mitä toi kertoo susta, sitä saat miettiä ihan itse *taputtaa poskelle*
        (M3 + M3) - M5 = M1 ?

Osia myytävänä

http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

Comment

• m|kko
          Newbiemmer
          • Aug 2004
          • 19

niinkai se sitte. luulis kuiteski ekan vika oston jälkee ottavan asiasta selvää enkä mää oo sen enepää ottanu selvää siitä että onko se ottanu selvää mutta anpaama olla... kai täälä on viisampia ku minäki :lol: :lol:

Comment

• olaus
            Bimmer Fanatic
            • May 2003
            • 685
            • jyväskylä

tarviiko sieltä tuoda huonoja autoja vaikka halvalla saakin :?:

Comment

• m|kko
              Newbiemmer
              • Aug 2004
              • 19

mielummin ruotsista. melkeen saman hintasía on osat ja autot kokonaan ja varmasti luotettavampia

Comment

• Jacek
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 552
                • Helsinki

Varmasti luotettavampia ? Jos nyt jättäisit kommentoimatta kun et tiedä mistä puhut.

Sen kummemmin ottamatta kantaa luotettavuuteen voin kertoa että olen ostanut 4 S38 moottoria ruotsista joista 2 oli täysin paskana, yhden piti olla 3.8 vaan olikin ainoastaan 3.6L 3.8L ruiskuilla. Neljäs kone oli ehjä.

Saksasta olen saanut ainoastaan yhden paskana olevan koneen ja senkin aika äskettän eBaysta josta nyt huomattava osa on muutenkin pelkkää paskaa. eBay on venäläistä rulettia, varsinkin autojen kanssa.
                (M3 + M3) - M5 = M1 ?

Osia myytävänä

Comment

• Calypsocoupe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2003
                  • 2932
                  • EFNU

itse en ostais sieltä. on moottori, voiman siirto ja jarrut koetuksella varsinki pohjois saksassa jossa kiihytetään nii nopeesti ku auto vaan kiihtyy ja sitte metri ennen risteystä jarrut lukkoon ja sama homma seuraavaan risteykseen asti... :?
                  En ole moisesta autonkäytöstä kuullut tuoltapäin, enkä myöskään sitä ole havainnut niillä kerroilla kun siellä on tullut pyörittyä. Mutta sensijaan on kuulunut paljon puheita siitä miten pohjois-Saksaan tuodaan myyntiin kaikki pommit muualta Saksasta. Näköjään joku ne sitten ostaakin :wink:
                  - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

Comment

• T3
                    BTCF Member
                    • Oct 2003
                    • 8530
                    • Karhe

Originally posted by Jacek
                    Varmasti luotettavampia ? Jos nyt jättäisit kommentoimatta kun et tiedä mistä puhut.

Sen kummemmin ottamatta kantaa luotettavuuteen voin kertoa että olen ostanut 4 S38 moottoria ruotsista joista 2 oli täysin paskana, yhden piti olla 3.8 vaan olikin ainoastaan 3.6L 3.8L ruiskuilla. Neljäs kone oli ehjä.

Saksasta olen saanut ainoastaan yhden paskana olevan koneen ja senkin aika äskettän eBaysta josta nyt huomattava osa on muutenkin pelkkää paskaa. eBay on venäläistä rulettia, varsinkin autojen kanssa.
                    Mielenkiintoinen kannanotto eBaysta. Itse olen ostanut kymmeniä tuotteita eBaylta ja täytyy sanoa, että kertaakaan ei ole tarvinnut pettyä.
                    Noh toki suurin osa ostamistani artikkeleista on ollut osia, autot ovat jääneet vähemmälle.
                    En tiedä minkälaisilta myyjiltä tavaroita tuolla huutelet, mutta itse olen vetänyt jyrkän rajan myyjän"positive bewertung"-kohtaan. Alle 98%:n en mene vahingossakaan ja silloinkin pitää olla kauppoja enemmän kuin viis ja kuus.
                    Pitäisköhän mun koputtaa puuta vai päätä, vaiko molempia
                    .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

• Jacek
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2004
                      • 552
                      • Helsinki

Koputa puuta. Olen käyttänyt eBayta n 3v ja kyllä tosiasia on se että hyvin usein jätetään ilmoittamatta vikoja. Mitä monimutkaisempi osa (moottori, auto, prätkä) sitä suurempi todennäköisyys siihen.

Kynnys kusetukseen on siellä paljon alhaisempi kun saksassa muuten eikä edes useampi sata postiivista arvostelua takaa ehjää tuotetta. Seurauksena autojen kanssa esim useita hukkareissuja joka maksaa aikaa ja rahaa yms epämukavaa.

Pienosia sieltä voi melko huoleti ostaa mutta kaikkeen muuhun liittyy todellisia riskejä jotka kannattaa punnita tarkoin ennenkun huutaa.
                      (M3 + M3) - M5 = M1 ?

Osia myytävänä

Comment

• T3
                        BTCF Member
                        • Oct 2003
                        • 8530
                        • Karhe

Originally posted by Jacek
                        Koputa puuta. Olen käyttänyt eBayta n 3v ja kyllä tosiasia on se että hyvin usein jätetään ilmoittamatta vikoja. Mitä monimutkaisempi osa (moottori, auto, prätkä) sitä suurempi todennäköisyys siihen.

Kynnys kusetukseen on siellä paljon alhaisempi kun saksassa muuten eikä edes useampi sata postiivista arvostelua takaa ehjää tuotetta. Seurauksena autojen kanssa esim useita hukkareissuja joka maksaa aikaa ja rahaa yms epämukavaa.

Pienosia sieltä voi melko huoleti ostaa mutta kaikkeen muuhun liittyy todellisia riskejä jotka kannattaa punnita tarkoin ennenkun huutaa.
                        Noniin.. selvishän tämäkin!
                        Minä olen tehnyt kauppoja eBay.de:ssä, eli siis Saksassa (ei ongelmia) ja nuo tähtilipunmaan pojat/kauppiaat, oikeastaan KAIKKI mitä sieltä tulee, kierrän kaukaa. Mutta senhän on saanut lukea jo tuolta alempaa muutaman viikon.
                        .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

• Jacek
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2004
                          • 552
                          • Helsinki

Öh - saksastahan tässä koko ajan puhuttiin. En mä nyt jenkeistä mitään autoja ole ostanu sitten 80-luvun lopun
                          (M3 + M3) - M5 = M1 ?

Osia myytävänä

Comment

• Cunttory
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2004
                            • 1772
                            • Kuopio

Tuohon moottorin ostoon,jos tuntuu luotettavammalle ostaa kone suomalaisesta purkaamosta(kilometri takuulla) kannattaa muistaa kysyä mistä moottori on peräisin :wink: uskoisin että 90% saksasta kolari,jne autoista,mutta niinkun sanottiin ne kulut.

Ja miksi pohjoiseen (hampuri) alueelle tuodaan nk. pommeja,onhan se nyt helvetin kätevää laittaa afrikan maihin lautta menemään hampurista kuin esim frankfurtista! ...harmi vaan että suomalaisetkin on omineet aika kivasti nämä "häkinhelmet".
                            Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

Comment

• hojo-_-
                              Bimmer Rookie
                              • Feb 2004
                              • 177
                              • fin

nyt kyllä alko kiinnostamaan että mitenköhän ne eteläsaksalaiset ajelee?

... ja mikshän ne hampurilaiset ajaa pommeilla, vaikka alue on Saksan varakkaimpia seutuja?
                              saksalaisia

Comment

• Keimo
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2003
                                • 2032
                                • Kekkoslovakia

Käsittääkseni tämä Frankfurt, Stuttgart, Köln -seutu lienee paras alue hakea auto. Frankfurtin lähellä olevan pikkukylän BMW-liikkeestä hain omani. Ja kyllä kannatti.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎