Announcement

Collapse
No announcement yet.

Missä vika kun ei keskuslukitus toimi?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PetriP
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 65
    • Pukinmäki

Missä vika kun ei keskuslukitus toimi?

Kuten otsikosta käy ilmi, ei toimi autossa keskuslukitus.

Onko keskuslukitus jotenkin yhteydessä akkuun, kun on akku tyhjänä?

Oon kokeillu takaluukkuakin aukaista, mutta ei oo avaimella auennu, ja kun ei keskuslukitus avaudu niin se on ja pysyy kiinni.

Jotta niin, missä vika?
    BMW 316i E36
  • Guest's Avatar

Re: Missä vika kun ei keskuslukitus toimi?

Originally posted by PetriP
    Kuten otsikosta käy ilmi, ei toimi autossa keskuslukitus.

Onko keskuslukitus jotenkin yhteydessä akkuun, kun on akku tyhjänä?

Oon kokeillu takaluukkuakin aukaista, mutta ei oo avaimella auennu, ja kun ei keskuslukitus avaudu niin se on ja pysyy kiinni.

Jotta niin, missä vika?
    Kyllähän se virtaa tarvitsee toimiakseen. Eli et pääse nyt mistään ovesta auton sisälle?

Vänkärin oven lukossa on ainakin E34 malleissa mahdollisuus avata lukko kun virta loppuu... Avain pesään ja pitää kääntää "yli" niin avot.

Comment

• PetriP
      Bimmer Rookie
      • Sep 2003
      • 65
      • Pukinmäki

Kyllä mä saan ton kuskin oven auki ihan avaimella, ja pelkääjän kans, mutta muut onkin sit vähän ongelma.
      Ja kaikesta tekee täydellisen se, että kun yritin ottaa akkua irti, huomasin että se ruuvi mikä "pitää" akkua paikoillaan siellä, on niin kireelle pistetty, ettei mitään toivoa saada irti.

Tässä sitten vaan odotellaan, jotta saa kaverilta apuvirtaa. Tosin menee joku tovi, kun pitää vielä armeijan aamuista nauttia.
      BMW 316i E36

Comment

• Guest's Avatar

Kyllä mä saan ton kuskin oven auki ihan avaimella, ja pelkääjän kans, mutta muut onkin sit vähän ongelma.
        Ja kaikesta tekee täydellisen se, että kun yritin ottaa akkua irti, huomasin että se ruuvi mikä "pitää" akkua paikoillaan siellä, on niin kireelle pistetty, ettei mitään toivoa saada irti.

Tässä sitten vaan odotellaan, jotta saa kaverilta apuvirtaa. Tosin menee joku tovi, kun pitää vielä armeijan aamuista nauttia.
        Milläkäs olet pulttia koittanut irroitella? Sanoisin että ½ tuuman räikkä oikean kokoisen hylsyn ja jatkovarren kera riittää paremmin kuin hyvin.

Comment

• PetriP
          Bimmer Rookie
          • Sep 2003
          • 65
          • Pukinmäki

Niin siis tuota kuvassa näkyvää ruuvia olen kokeillut saada auki.

Pitää ensi lomilla kokeilla sitten noilla työkaluilla, jahka sellaiset ensin jostain sais lainaan.

BMW 316i E36

Comment

• Guest's Avatar

Niin siis tuota kuvassa näkyvää ruuvia olen kokeillut saada auki.

Pitää ensi lomilla kokeilla sitten noilla työkaluilla, jahka sellaiset ensin jostain sais lainaan.

Juu voi olla hikistä tasapää meisselillä tai kiintoavaimella. Mutta kun on käsissä 10mm hylsy, pitkä jatkovarsi sekä räikkä ei ole muutakuin pyöräytät irti.

Comment

• PetriP
              Bimmer Rookie
              • Sep 2003
              • 65
              • Pukinmäki

Tämäpä harvinaisen selvä. Kiitos neuvoista.
              BMW 316i E36

Comment

• Guest's Avatar

Tämäpä harvinaisen selvä. Kiitos neuvoista.
                Eipä mitään. Huomaa myös että akku ei tykkää kylmästä ollessaan tyhjä. (jäätyy)

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎