Eli eli tarkoitus olisi maalata tuo kuljin tekno violetiksi ja kysymys liittyy pohjamaaliin. Eli vedetäänkö siihen alle joku tietyn värinen/sävyinen pohjamaali vai voiko siihen ruiskuttaa pohjiksi vaikka PPG:n happiksen? Tarkoitus olisi saada lopputuksesta jopa saman sävyinen kuin värikartassa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pohjaväristä
Collapse
X
-
Omasta kokemuksesta niin kannattaa kattoa minkä värinen se alkuperäinen pohjamaali on jos tehdaslookkia haluaa. E30:ssa on joku harmaa-vihertävä ja kun lisäilin lokasuojaan peltiä niin tarkistin lopuksi puolikiiltävällä mustalla pohjat, hioin sen ja maalasin käläkälä-pullolla. Noh siitä tuli paljon tummempi kuin muualla vaikka sävy oli vaalein saatavista. Väri oli grafiitinharmaa (dolphingrau tjsp) niin se saattaa lisätä efektiä entisestään. Ei sitä muut huomaa kuin itse. Eli ens kerralla ostan oikeanväristä pohjamaalia.
Eikö se jos happiksen ruiskutat tarvi vielä hiomavärin päälle? Siis jos happiksella tarkoitetaan happomaalia/väriä? Eihän se pidä kosteutta yhtään jos se on samanlaista mitä itse oon käyttäny.e30 318i
-
Comment