Kysymys "Thermoshokista"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• jam75
    replied
    Originally posted by Damien83
    Autoni on 316 -94 eli kone on M43B16 ja tahtoisinkin tietää että koskettaako tuo Thermoshokki-vika vielä omaa autoani? Kyseinen "ominaisuus" siis ainakin yleinen alkupään M50B20 ja M50B25 pannuissa (eli 320 ja 325 91-93).

Onko minun siis järki ostaa uutta lambda-anturia ennenkuin olen boksiin hommannut uuden päivityksen

Missähän hintaluokassa muuten nuo ecun ohjelmistopäivitykset pyörivät?
    Ei ainakaan siinä ohjeistuksessa mitä mie näin ollut muista malleista juttua. Voihan sitä kysellä jos niihinkin ois olemassa parannettu ohjelma. Päivitys maksaa suurinpiirtein 2-3 tuntia töitä ja prommi about 50egeä + sit pitää vaihtaa se uus lambda. Sitten on se ihmeellisyys myös, että merkkiliikkeissä pitäis olla yhteneväiset korjaustoimenpiteet/hinnat. Mutta näin ei ole, esim. Oulussa ei aleta päivittään vaan vaihdetaan koko boxi ja hintahan pompsahtaa tonniin.

Leave a comment:

• Damien83
    started a topic Kysymys "Thermoshokista"

Kysymys "Thermoshokista"

Autoni on 316 -94 eli kone on M43B16 ja tahtoisinkin tietää että koskettaako tuo Thermoshokki-vika vielä omaa autoani? Kyseinen "ominaisuus" siis ainakin yleinen alkupään M50B20 ja M50B25 pannuissa (eli 320 ja 325 91-93).

Onko minun siis järki ostaa uutta lambda-anturia ennenkuin olen boksiin hommannut uuden päivityksen

Missähän hintaluokassa muuten nuo ecun ohjelmistopäivitykset pyörivät?

---------------------------------------------------------------------

EDIT: Mikäs ihme tämä oikein on? Tarkoitan siis tuota etusivun tarjous-lambdaa.
    Last edited by Damien83; 19-12-2004, 19:04.
Working...