Hommasin Bemarin alkuperäset roiskeläpät eteen ja läppiä asentaessa tuli mutkia matkaan. Läppien mukana tulleet limpsut joita tulee kolme kappaletta puolelleen eivät pysy paikallaan. Kun limpsun työntää niilletarkoitettuihin paikkoihin ne pomppaa kohta pois. Kertokaa te jotka ootte noi läpät saanu pysyy paikalllaan niin miten ne laitoitte. Toi lokasuojan reuna johon ne tulee kiinni on niin helvetin kapee.
Auto on E36 coupe vm.92 318iS
Asia ratkesi niin että kun ensin laitoin nuo etu roiske läpät kiinni ruuveilla tuohon sisälokasuojaan niin nämähän heiluivat ja olisivat hanganneet maalipintaa
--> Noh sitten ostin takaroiskeläpät ja asensin ne ja niiden mukana levilla klimpsuilla ja ne kävivät älyttömän hyvin. Ja aatelkee asennukseen ei mennut kuin vajaa tunti. Tästä BMW:n insinööreille arvosana 10+. Klimpsuissa oli muovinen vastakappale jonka sisään klimpsu painettiin jä tämä muovinen vastakappale piti klimpsun paikallaan estäen tämän takaisin liukumisen ja putoamisen. Muutenkin takaläpät tuli kolmella sisälokarin omalla ruuvilla kiinni joten varmasti pysyvät paikallaan.
--> Seuraavaksi marssin BMW:n liikkeeseen ja tilasin nuo takaläppien asennus sarjan (Joka oli kyllä älyttömän kallis vielä 40% alennuksen jälkeen) ja asensin tämän sarjan avulla eturoiskeläpät
--> Nyt lipsuja laitettaessa limpsut menivät paikalleen ja pysyivät paikallaan ilman jumalatonta noitumista ja taistelua.
--> Nyt etu ja takaläpät on kiinni ja pysyy ivätkä heilu ja kuluta maalipintaa. Loppusilauksen tein vielä silikoonilla jolla estin hiekan, veden ja muun paskan menemisen etuläppien väliin.
Toivottavasti tästä on apua roiskeläppien asennusta suunnitteleville ja auton alustaa suojeleville.
Auto on E36 coupe vm.92 318iS
Asia ratkesi niin että kun ensin laitoin nuo etu roiske läpät kiinni ruuveilla tuohon sisälokasuojaan niin nämähän heiluivat ja olisivat hanganneet maalipintaa
--> Noh sitten ostin takaroiskeläpät ja asensin ne ja niiden mukana levilla klimpsuilla ja ne kävivät älyttömän hyvin. Ja aatelkee asennukseen ei mennut kuin vajaa tunti. Tästä BMW:n insinööreille arvosana 10+. Klimpsuissa oli muovinen vastakappale jonka sisään klimpsu painettiin jä tämä muovinen vastakappale piti klimpsun paikallaan estäen tämän takaisin liukumisen ja putoamisen. Muutenkin takaläpät tuli kolmella sisälokarin omalla ruuvilla kiinni joten varmasti pysyvät paikallaan.
--> Seuraavaksi marssin BMW:n liikkeeseen ja tilasin nuo takaläppien asennus sarjan (Joka oli kyllä älyttömän kallis vielä 40% alennuksen jälkeen) ja asensin tämän sarjan avulla eturoiskeläpät
--> Nyt lipsuja laitettaessa limpsut menivät paikalleen ja pysyivät paikallaan ilman jumalatonta noitumista ja taistelua.
--> Nyt etu ja takaläpät on kiinni ja pysyy ivätkä heilu ja kuluta maalipintaa. Loppusilauksen tein vielä silikoonilla jolla estin hiekan, veden ja muun paskan menemisen etuläppien väliin.
Toivottavasti tästä on apua roiskeläppien asennusta suunnitteleville ja auton alustaa suojeleville.
Comment