Nahkojen hoitoaineet

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aksu|
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 1062

Nyt kun näistä värjäävistä aineista on ollut puhetta, niin onkos joillakin tietoa löytyykö niitä aineita vaalealla nahkasisustalle?
    EX:
    328CiA -99
    525tdsA -98
    525i -93
    316i -95
    Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

Comment

• Antti_
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2004
      • 364

milläs aineilla kannattas kokeilla keinonahan puhdistamista ja suojaamista , valkeet penkit kyseessä, tuntuvat vähän tuota likaa keräävän...

Comment

• loyal
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 1478
        • Vantaa

Hei ton nahkan hoitoaineen tarkoitus ei ole aina värjätä. tuo palauttaa kimmoisuutta ja siksi nahkan nuo halkeamat pienentyvät... Mä sain ainakin tod3ella hyvän pinnan ihan värittömällä hoitoaineella E36 nahkasisutaan,vaikka oli aika kauhean näköinen.

Comment

• Aksu|
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 1062

Originally posted by loyal
          Hei ton nahkan hoitoaineen tarkoitus ei ole aina värjätä. tuo palauttaa kimmoisuutta ja siksi nahkan nuo halkeamat pienentyvät... Mä sain ainakin tod3ella hyvän pinnan ihan värittömällä hoitoaineella E36 nahkasisutaan,vaikka oli aika kauhean näköinen.
          Ei kai täälä kukaan turhaan kyselis niitä värjääviä aineita jos niille ei todellakin ois tarvetta?
          EX:
          328CiA -99
          525tdsA -98
          525i -93
          316i -95
          Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

Comment

• markok
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2002
            • 3018
            • Kuopio

Leather masterilla tosiaan on värjäävää nahanhoitoainetta. Sekoittavat sävyn juuri kyseisille istuimille sopiviksi kun lähettää pienen palan malliksi mukaan. Itse tein käsittelyn vaaleille nahkapenkeille ja tulos oli uskomattoman hyvä!!! Hinta oli 45 euroa mikä sisälsi tehopesuaineen ja väriaineen. Toisen penkin sivutuesta oli kulunut pinta isolta alueelta enkä todellakaan odottanut, että sen saisi häivytettyä, korkeintaan vähän pienennettyä. Väriainetta laittaessa jälki kuitenkin häipyi pikkuhiljaa ja kolmannen käsittelykerran jälkeen ei ollut mitään jälkeä. Voisi sanoa, että penkit ovat melkein kuin uudet. Ryppyjä se ei oikaise, mutta jos ryppyjen pohjassa on halkeamia niin ne se peittää. Toisaalta pienet rypythän kuuluvat nahan ominaisuuksiin. Aikasemmin olin käyttänyt leather masterin nahanhoitoainetta, mutta kulunutta nahkaa ne eivät juuri paremman näköiseksi muuta. Kannattaa ehdottomasti koittaa!
            BMW 530iA Touring -05

Comment

Working...
            X