mittaritaulussa palaa välillä sellanen valo eli ratas jonka keskellä on huutomerkki. autohan on 525 tdsa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mikä merkkivalo???
Collapse
X
-
Vai ruiskupumpun? Arvailu on kivaa. Muistelisin ainakin jonkun joskus sanoneen tuon olevan pumpun merkkivalo.
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Henski
Originally posted by LASSI-Smittaritaulussa palaa välillä sellanen valo eli ratas jonka keskellä on huutomerkki. autohan on 525 tdsa
Vai onkos se hukassa
Ja jos siinä jonkin näköistä pyörylää on niin voi olla jarrujutuistakin
Comment
-
Vaihteiston kytkentäelektroniikan valo. Kuva liitteenä:Hubraum statt spoiler!
Nyt: 530dA xDrive F11 -15
Ex.penaalit: 2000 NK -66/-67, 520iA E28 -86, 520 E12 -80, 520i E28 -84, M535i E28 -86, 2000 TI-Lux NK -67, 525iA/M5 E34 -89/-93, 520d Touring E39 -00, 325i Cabrio E30 -89 'Sultans Edition', 316i E46 -02, 320dA E90 -06, 320dA Touring E91 -06, M5 3.8 E34 -92, 530dA Touring E61 -05, 320d Touring E91 -08, 330dA Touring M-sport E46 -04, 320dA xDrive touring E91 -10/11, X3 xDrive20d F25 -11, 530dA xDrive Touring F11 -11, X3 xDrive20d F25 M-sport -12
Comment
-
-
joo toi selvensi että mikä se valo on mutta kun tuo palaa niin vaihdevivun pitäisi olla väärässä asennossa eli siis vaihde päällä ja moottorin ei pitäisi pyöriä ollenkaan mutta kun ei vaan ole, ja moottori pyörii.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Sjoo toi selvensi että mikä se valo on mutta kun tuo palaa niin vaihdevivun pitäisi olla väärässä asennossa eli siis vaihde päällä ja moottorin ei pitäisi pyöriä ollenkaan mutta kun ei vaan ole, ja moottori pyörii.
Jaa-a, mulla ainakin toi valo syttyy jos lootan elektroniikka sekoaa...valo syttyy ja loota valitsee kolmosen päälle aivan sama että mikä 2,3,4,D päällä eteenpäin mentäessä. R,P ja N toimii normaalisti, tai no normaalisti ja normaalisti, miten sen nyt ottaa ku vika päällä. Auton pysäytys ja sammutus, pieni odottelu ja käynnistys...vika poissa. Se että toi vika tulee heti kun käynnistää auton niin, vika voi olla boksissa tai missä lie...arvailuiksi menee. Ainakin mulla on DME:lle ja laatikolle omat ohjausyksiköt.
Meinaatkos tuolla sitä että sulla starttailee vaikka valitsin on muussa asennossa kuin P tai N, sehän ei sais tehdä sitä. Eli vois lähteä vaikka siitä että tarkastaa sen vaihdevivuston vaierin, onko se jotenkin löysällä tai liian kireällä, se että miten se pitää olla niin on arvailuissa mulla ainakin Tuosta lähtisin kuitenkin etenemään, sit vois olla lootan sisällä joku painekytkin menossa tai hajonnut lopullisesti. Toivottavasti ei tule kallis paukku sen valon sammuttamiseksi.
Comment
-
-
siis kyllä se systeemi pelaa ettei anna pyörittää mottoria jos on vaihde päällä.
käynnistymisongelma johtuu siitä impulssi suuttimesta tai mikälie suutin nyt onkin, kuitenkin se josta lähtee johto ja antaa pumpulle oikean ajoituksen.
johto on ilmeisesti poikki ja suutin vuotaa kuin seula. 180 euroa hintaa sillä,dääääm. aikamoinen hinta tolla suuttimellaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
Comment