Announcement

Collapse
No announcement yet.

jns-kuopio pun. 523

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

jns-kuopio pun. 523

Tiedän että ei ole varsinaisesti tänne kuuluva postaus.. Vaikka ongelma onkin

Mutta pakko kirjoittaa jos vaikka ajaja tuntisi itsensä, koska tätä on tapahtunut jo parina iltana. Elikkä eilen (jouluaatto n.21.00) olin tulossa töistä valkealla mersulla.

Joensuu-Kuopio tiellä, nelikaistaisella marjalan rampin jälkeen.

Takanani ajoi viininpunainen 523-bemari. Suhteellisen lähellä. nopeus oli noin 110km/h. Meitä lähti ohittamaan tummansininen mv6:nen. Bemarikuski näytti suuttuvan siitä että opelilla yritetään ohi ja painoi kaasun pohjaan ohittaen ensin minut sen mv6:n eteen työntäen. Onneksi opeli kuskilla näytti olevan järkeä päässä, eikä hän lähtenyt tuohon typerään kisailuun vaarantamaan liikennettä vaan ohitti minut tyylikkäästi ja palasi omalle kaistalleen ja pudotti nopeuden sallittuun.

Bemari-kuski näytti ottavan sitten yksinään kisaa siellä, ja ajoi hirveää ylinopeutta kaistan loppuun.

Toinen vastaava tapaus sattui myös samaiselle bemarille, kun olin tulossa n. viikko sitten töistä samaan aikaan. Silloin samainen bemari päätti että audi A6-ei mene ohi, lähes vastaavassa tilanteessa. Onneksi myös silloin audikuskilla näytti olevan enemmän järkeä päässä, eikä hän lähtenyt kisailemaan vaan palasi tyylikkäästi omalle kaistalleen.

Jos joku tuntee tämän idiootin, tai vaikka jos itse satut tämän lukemaan. Toivon että virtuaalipippelisi on kasvanut näistä tapauksista hirveästi. Olethan jättänyt jo kaksi tehokkaampaa autoa taaksesi sillä bemarilla. Joille et kuitenkaan tehon puolesta mahda mitään, vaan typeryytesi liikenteessä on vienyt sinut "virtuaalivoittoon".

Suoraan sanottuna toivon että ajat vaikka metsään tai kaiteeseen ja loukkaannut tai menehdyt ennenkuin vaarannat ketään sivullista tuolla typeryydelläsi. Minullakin oli eilen lapset kyydissä autossani, kun läksit kiihdyttämään minun ohi että opelikuski ei varmasti ehdi ennen sinua minun ohitseni. Auto heittelehti jo minun vierelläni pahan näköisesti lumipöllyssä.

Btw-tiedän kyllä että vituttaa omistaa 170hp auto, jolla pitää sitten yrittää todistella että se kulkee. Mutta tehdään se radalla, ei liikenteessä. Varmaan pitää olla lisäpeilejä kun noin pitää kytätä että kukaan ei vaan mene ohi.

Olen tämän foorumin entinen seuraaja, kun omistin ennen tätä autoa kaksi bemaria. Täytyy sanoa että bemarin maine on mennyt täysin näiden amis- lippispäiden seurauksena. Toivottavasti viesti menee perille tuolle tollolle, ennenkuin sattuu pahemmin kenellekään. Tai ennenkuin modet pyyhkivät tämän kirjoituksen.

Toivoo jo kisailunsa kisaillut m.38v.
  • IvvN
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 3078
    • HelSINKI

Originally posted by Mersum66
    Täytyy sanoa että bemarin maine on mennyt täysin näiden amis- lippispäiden seurauksena
    Niin kuin kaikkien muiden autojen maine. Lippispäisiä idiootteja löytyy paljon. Ei sille voi mitään. Pitäisi ite olla parempi
    Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo
    www.kxd.fi

Mahdollisesti maailman paras verhoomo

Comment

• mika.h
      BTCF Member
      • Mar 2004
      • 799
      • haukipudas

kyllä autolla saa mun mielestä hurjastikkin ajella ja noita obelixeja kiusata. mutta kumminkin pitää se järki olla mukana ettei vaaranneta liikenteessä muita.

joka autolla pääsee varmasti niin lujaa että henki menee mutta pitääkö se todistaa sillä että tappaa vielä mahdollisesti samalla tieosuudella olevan lapsiperheen.

Comment

• J.L
        Minimi-Jakke
        • Oct 2002
        • 846
        • .

Olisi tuonkin postauksen voinut jättää lähettämättä. Ei kiinnosta jonkun törttöilyt tuolla tienpäällä vaikka miten kyseinen tilanne onkin sillä hetkellä vaaratilanteelta vaikuttanut. Noita nyt sattuu vaikka miten usein automerkistä riippumatta. Ja vaikka toi kyseinen kuski sattuisikin lukee ton sun jutun niin ei se siitä mitään opikseen ota, sitä vituttaa vaan kun joku valittaa.

En mäkään viitti mennä tojota-foorumille avautuu vaikka tänään edelläajavasta tojotasta yritettiin heittää kaljapullo mun autoa päin, väistin vaan ja jatkoin matkaa naureskellen että mitä luusereita sitä maa päällään kantaakaan

Comment

• #36bbb
          Bimmer Rookie
          • Jan 2004
          • 59

Originally posted by J.L
          Olisi tuonkin postauksen voinut jättää lähettämättä. Ei kiinnosta jonkun törttöilyt tuolla tienpäällä vaikka miten kyseinen tilanne onkin sillä hetkellä vaaratilanteelta vaikuttanut. Noita nyt sattuu vaikka miten usein automerkistä riippumatta. Ja vaikka toi kyseinen kuski sattuisikin lukee ton sun jutun niin ei se siitä mitään opikseen ota, sitä vituttaa vaan kun joku valittaa.

En mäkään viitti mennä tojota-foorumille avautuu vaikka tänään edelläajavasta tojotasta yritettiin heittää kaljapullo mun autoa päin, väistin vaan ja jatkoin matkaa naureskellen että mitä luusereita sitä maa päällään kantaakaan
          No jospa nämä turhat postaukset saisivat edes vähän ajattelemaan tuollaisen idiootin mikä tuossa postauksessa tulee esiin. Mutta kai se on turhaa, lippispää mikä lippispää.

Olen minä itsekin huomannut vastaavanlaista käytöstä bemaristeilla :-(
          Itselläni on 530d ja mv6-omega. Kun on omegalla liikkeessä niin kyllä on paljon kusipää bemaristeja tuolla itä-suomen suunnalla liikkeessä. Tuntuu että suurin työ on niillä kytätä taustapeileihin ettei vaan omppu mene ohi.
          Ja tätä on tapahtunut _vain_ bmw-merkin omistajilta
          Ja kun valitettava totuus vielä on että 523:n pieree verta mv6:n vierellä ja isolla peräaukolla vielä :-P

Ehkä bemaristin pieni mieli ei kestä sitä että oma munanjatke häviää opelille. Ihme että minä kestän sen 530d omistajana, eikä edes kismitä jos joku toinen auto on nopeampi.

Muistan kyllä pari vuotta sitten kun veljeni ajoi mv6:sta ja eräs bemaristi rupesi sitten härnäämään vieressä. Siinä mentiin vähän typerästi sellaiset 235-taulussa, ja bemari jäi taakse. Tuli vielä pikku baijerilaisen omistaja seuraavalla huoltoasemalla aukomaan päätään, kun ei kestänyt häviötä. Ja sitten parin minsan päästä lähti itkien jatkamaan matkaa. Häviö elämässä ja auton kulkemisessa oli kai liikaa hänelle.

Onneksi myös veljeni on rauhoittunut nykyisin noissa kisoille lähtemisissä.

Ja minä toivon että kaikki nämä "Pitäähän noita opelixeja vähän härnätä" postaajat ovat täälläkin hymiö mielellä liikkeellä. Koska ei tuollainen ole tervepäisten toimintaa, eikä kirjoittelua.

Joten jatketaan matkaa liikenteessä hyvillä mielin, ja turvallisesti. Eikä lähdetä provosoitumaan mistään typerästä toiminnasta :-)

Comment

• jeemu
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 1844
            • 67700

Niin kyllä näitä mun ohi ei mennä tyyppejä on paljon kaikilla merkeillä, mulle on käynyt monesti niin kun olen lähtenyt Bemarillani Mersun ohi hieman yli sallitun nopeuden niin rinnalle päästyäni keski ikäinen mies kiihdyttää vauhtia. Itsellä myös 4v lapsi kyydissä.
            B M W X 5. kotina_matkailuvaunu

Comment

• Hevimies
              Bimmer Enthusiast
              • May 2004
              • 1456
              • Savonlinna

Originally posted by jeemu
              Niin kyllä näitä mun ohi ei mennä tyyppejä on paljon kaikilla merkeillä, mulle on käynyt monesti niin kun olen lähtenyt Bemarillani Mersun ohi hieman yli sallitun nopeuden niin rinnalle päästyäni keski ikäinen mies kiihdyttää vauhtia. Itsellä myös 4v lapsi kyydissä.
              Juu ei valitettavasti ole mikään bemarikuskien yksinoikeus tuollainen toiminta. Vaimolle on sattunut kerran ohituskaistalla tuollainen tilanne kun pojan kanssa olivat tien päällä. Sen verran varoituksen sanaa sille onnettomille joka tuollaista sattuu kohdallani harrastamaan niin automerkistä riippumatta tulen ajamaan perässä vaikka kotipihaan asti antamaan vähän liikennevalistusta.

Comment

• Keimo
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 2032
                • Kekkoslovakia

Juu-u, tyhmäähän tuollainen käytös on. Länsiväylällä kun päivittäin liikkuu, niin ikävä kyllä ne vähä-älyisimmät kuskit löytyy siltä E30-E36 akselilta.

Toisaalta olisit voinut ottaa rekkarin ylös, selvittää sen kuskin ja sanoa suorat sanat.

Niin kuin jo aiemmin todettu, kyllä näitä "sankareita" löytyy jokaisen automerkin ympäriltä.

Comment

• -kiki-
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 1160
                  • Hämeenkyrö

Originally posted by Keimo
                  Juu-u, tyhmäähän tuollainen käytös on. Länsiväylällä kun päivittäin liikkuu, niin ikävä kyllä ne vähä-älyisimmät kuskit löytyy siltä E30-E36 akselilta.

Toisaalta olisit voinut ottaa rekkarin ylös, selvittää sen kuskin ja sanoa suorat sanat.

Niin kuin jo aiemmin todettu, kyllä näitä "sankareita" löytyy jokaisen automerkin ympäriltä.
                  E30 Ja E36 eikai nyt sentään E34 ?
                  F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

Comment

• Keimo
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 2032
                    • Kekkoslovakia

Originally posted by -kiki-
                    E30 Ja E36 eikai nyt sentään E34 ?
                    Hyvä tarkennus eli tarkoitin siis E30 ja E36

Comment

• -kiki-
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 1160
                      • Hämeenkyrö

Originally posted by Keimo
                      Hyvä tarkennus eli tarkoitin siis E30 ja E36
                      Hyvä !

Mä jo pelästyin
                      F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

Comment

• samikarki
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2004
                        • 343
                        • turku

Originally posted by #36bbb
                        . Mutta kai se on turhaa, lippispää mikä lippispää.
                        Mullakin on lippalakki!
                        Ja e30:ppi,

:

Aina mua sorsitaan !

Comment

• Pluto
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2002
                          • 1860
                          • Raisio

Suomi on pullollaan kotipoliiseja. Vituttaa itteekin tuollainen toiminta, mutta jos se sua vituttaa noinpaljon että pitää oikeen postailla tänne, niin miks et ottanut rekkaria ja soittanut kuskille?
                          BMW F32 435d

Comment

• #36bbb
                            Bimmer Rookie
                            • Jan 2004
                            • 59

Originally posted by Pluto
                            Suomi on pullollaan kotipoliiseja. Vituttaa itteekin tuollainen toiminta, mutta jos se sua vituttaa noinpaljon että pitää oikeen postailla tänne, niin miks et ottanut rekkaria ja soittanut kuskille?
                            Ei enää näytä postailevan henkilö tänne. Eli jätti vain viestin. Voi hyvin olla että ei ole saanut rekkaria. Ainakin itä-suomen suunnalla oli sellainen pyry silloin aattoiltana, kun itsekin olin liikkeellä että ei nähnyt kuin metrin eteensä.

Ehkä se on parempi postailla vaikka tänne, jos vaikka vahingossa viesti menisi perille.

Tuo on kyllä niin idioottimaista käytöstä että pitäisi käydä ihan kädestä pitäen
                            antamassa liikennevalistusta tuollaiselle idiootille.

Mutta ottaen huomioon että se tapahtui jossain joensuun suunnalla, kysessä on todennäköisesti joku 27v yhä kotona jossain viinijärvellä asuva vässykkä, joka on tod.näk. jossain helvetin Perloksella töissä, ja käyttää kaikki rahansa autoon kun äiti ja isä maksavat ruuan ja asunnon. Noita koulukiusattuja paskoja kun riittää, pitäähän se jossain yrittää päteä kun ei elämä ei muuten ole suosinut.

Harmi vaan kun noidenkin idioottien opettamisesta saa saman tuomion kuin ihmisen lyömisestä. Joten parempi pitää kätensä erossa. Kyllähän noita tosiaan löytyy joka automerkistä, ihmisestä se on kiinni, ei autosta. Itselleni on vaan sattunut nämä mulkvistit bemareita. Tuuria, huonoa sellaista.
                            Last edited by #36bbb; 26-12-2004, 14:53.

Comment

• bmwm5e28
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2003
                              • 474
                              • suomusjärvi

"Jokaselle vaan vuoden -76 fiesta ni ei o ongelmii."
                              Näin tuumaili poliisi salossa , kun eräs kakstuhatkakkonen suoritti
                              U-käännöksen takapyöriä luistattaen.

Kehotus toimeis myös tämän topicin asiaan ja kotipollareilta loppuis työt.
                              Gentlemen prefer Blondes

Dodge Challenger R/T 1970

ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
                              315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎