Announcement

Collapse
No announcement yet.

vaalea nahkasisustus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ville69
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 91
    • helsinki

vaalea nahkasisustus

Kyselisin em. sisutuksesta, että millä sitä voi/kannattaa puhdistaa? Käykö ihan "normaalit" aineet vai kannattaako käyttää jotain spesiaalia?
  • jacho
    Newbiemmer
    • Jun 2004
    • 20
    • Mikkeli

kannattaa käydä kysymässä suutarilta, vaimokkeen bemussa on musta/valkoiset penkit siihen meidän käyttämä suutari suositteli semmoista vaaleaa geelimäistä puhdistusainetta jonka nimeä en kyllä muista. ainut mitä piti varoa on mustat tikkaukset, imee vissiin tota ainetta itseensä. mun mielestä oli hyvä aine pienet liat lähti pois ja se hoitaa samalla. eli suosittelen suutarin puoleen kääntymistä. sit ihan normaalin hoidon oon tehnyt mehiläisvahalla, kun vaan jaksaa kunnolla imeyttää sen ni hyvä tulee, ite hinkasin sen sormilla ekaks penkkeihin sit fööni käteen lämmittää sitä penkkiä ja taas hieroo sormilla, sit antaa hetken olla ja rätti käteen ja hinkaamaan ylimääräset pois.

Comment

• loyal
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 1480
      • Vantaa

Originally posted by ville69
      Kyselisin em. sisutuksesta, että millä sitä voi/kannattaa puhdistaa? Käykö ihan "normaalit" aineet vai kannattaako käyttää jotain spesiaalia?
      Onko kuin vanhat penkit.. ?

Comment

• ville69
        Bimmer Rookie
        • Nov 2004
        • 91
        • helsinki

vm. -94 m3:sta ne löytyy

Comment

• markok
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 3018
          • Kuopio

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=22521 Tuossa topicissa on vähän käsitelty asiaa. Itse tilasin Leather Masterilta aineet ja hyvä tuli!
          BMW 530iA Touring -05

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎