mikäköhän nyt teki tenän??? mitään muuta vikaa en oo havainnu et ois tullu samalla mut ei kummankaan puolen pakki pala???? askissa on ollu aamu jäykkyyttä mut kuitenki siellä on on castrolin atf:t(vissiin sinne sopivat). en löytäny noista ryssän sivun kytkäreistä apua, tai sit ei vaan sattunu silmään, et minkä sulakkeen takana noi lamput on???? jos jollain ois muita mahdollisia vikoja tiedossa kun pakki kytkimen vaihto nii olisin kiitollinen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakki valot katos???
Collapse
X
-
jes, pitäähän sekin vilasta, tuntuis vaan ettei se nyt kytkin olis rikki kun se ei ole välkkyny/tai tehny kosketushäikkää, valot on toiminu ilman vilkumista tähän asti. nyt tuntuis et ois sulake vika, kun ei ne edes vilahda vaik kuin runnoo pakkia. kytkin ei yleensä hajoo hetkessä. viime viikolla valot pelitti.
ja varmaan turha sanoa et polttimot on t.......tu.=)!
niin ja kiulu oli e36 95"Last edited by bayer 320; 28-12-2004, 17:15.
Comment
-
-
kiitokset hegulille kokemus vinkistä, kait se on uskottava et kytkinkin voi laueta kerrasta... se tutkitaan..!!!
Jannmannille pahoittelut et unohtui tohinassa laittaa malli heti eka viestiin, mutta olisit voinut vaikka lukea toisen kolmannen jne viestin nii olisi yksinkertaisemmallekin hepulle selvinny mikä malli on kyseessä.=)=)=)=)=)=
Comment
-
-
Originally posted by bayer 320kiitokset hegulille kokemus vinkistä, kait se on uskottava et kytkinkin voi laueta kerrasta... se tutkitaan..!!!
Jannmannille pahoittelut et unohtui tohinassa laittaa malli heti eka viestiin, mutta olisit voinut vaikka lukea toisen kolmannen jne viestin nii olisi yksinkertaisemmallekin hepulle selvinny mikä malli on kyseessä.=)=)=)=)=)=
Pistäppä sitten tänne topiikkin se vian aiheuttaja,kun löytyi.Ihan vaan meille muille vinkiksi.Last edited by Heguli 31; 29-12-2004, 12:06.
Comment
-
-
Mun on kanssa sama pitänyt tehdä vaikka kuinka pitkään. Eli sama vika mullakin e36:ssa. Ja kytkin se luultavasti on. Jossain vaiheessa vielä toimi välillä, välillä ei. Enää ei oo pariin kuukauteen pelittänyt mutta oon ollut saamaton. Kesälomalla aattelin tuota koittaa.
Siihen siis pääsee vaihdekepin pussin poistamalla käsiks? (Näin mulle myös naapuri sanoi) Kun yhellä korjaamolla setä sanoi mulle että alakautta pitää vaihtaa se kytkin. Eli pitäis montun/nosturin päälle päästä ajamaan. Siksi sen korjaaminen sitten onkin lykkääntynyt ja lykkääntynyt.
Comment
-
-
Eipä taida muuta kuin alhaaltapäin päästä käsiksi siihen. Eli montulle/nosturille.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment