Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laturin merkkivalo syttyi, lämmöt nousi. Kiilahihna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • randy_
    Bimmer Rookie
    • Feb 2013
    • 53
    • PK-seutu

    Laturin merkkivalo syttyi, lämmöt nousi. Kiilahihna?

    Ajoin tuossa motaria pitkin ja yhtäkkiä laturin valo syttyi palamaan. Hetken kuluttua alkoi lämmöt nousta. Sain vietyä auton parkkiin jossa huomasin että ohjaus on todella raskasta. Ohjekirja viittaa kiilahihnaan.
    Onko tuon vaihto iso työ?
  • joni_wt
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2004
    • 3627
    • Yka

    #2
    Unohdit mainita että millainen auto sinulla on.


    Nelisylinteriseen e30:iin minuutin homma ja e38 v8 vähän enemmän.....
    e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

    Comment

    • randy_
      Bimmer Rookie
      • Feb 2013
      • 53
      • PK-seutu

      #3
      Originally posted by joni_wt View Post
      Unohdit mainita että millainen auto sinulla on.


      Nelisylinteriseen e30:iin minuutin homma ja e38 v8 vähän enemmän.....
      E46 compact 1.8

      Auto on nyt parkkihallissa 500km päässä kotoa, vakuutusyhtiön piikkiin saa hinattua korjaamolle.

      Comment

      • joni_wt
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2004
        • 3627
        • Yka

        #4
        Originally posted by randy_ View Post
        E46 compact 1.8

        Auto on nyt parkkihallissa 500km päässä kotoa, vakuutusyhtiön piikkiin saa hinattua korjaamolle.
        Elikkäs siellähän on moniurahihna ja ei kyllä työnä kummonen... n. puoli tuntia..?
        e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

        Comment

        • randy_
          Bimmer Rookie
          • Feb 2013
          • 53
          • PK-seutu

          #5
          Kävin tsekkaamassa konetilaa, moniurahihna on tosiaan häippässyt. Lisäksi jäähdytysnesteen säiliö tyhjä.

          Vesipumppu mennyt samalla?

          Inpaa ei ole taas käytössä, mutta Torque antaa tällaisen vikakoodin
          p0018 Powertrain Engine Coolant Temperature Circuit High input
          Last edited by randy_; 27-05-2013, 20:00.

          Comment

          • Rado
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2006
            • 716

            #6
            Lämmöt käyneet ylhäällä kun moniuraremmi pudonnut pelistä pois ? Jos se vesipumppu onkin ollut syyllinen remmin pettämiseen ?

            Comment

            • 2bar..ahhh
              BTCF Honorary Member
              • Nov 2004
              • 3351
              • haapavesi

              #7
              jos koneeseen ei ole tehty mitään noin tuhanteen kilometriin niin syyllinen löytyy käyttöpyöristä tai vesipumpusta ja ei mikään ihme vaikka tehostajan pumppu ois mennyt. Kaikkia osia pyörittelemällä löytyy vika. Pumput jumissa ta lenkkasee akselilla pyörä kiristimet jurnuttaa pyöriessä. Ohjaustehostajan pumpun pyörää pyorittäessä sen kuuluu "takerrella" 1 muutamia kertoja kierroksen aikana.
              €34 M5 pelastetaan museoinnilta

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎