Announcement

Collapse
No announcement yet.

Megasquirt ei toimi (vieläkään)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arvo tiinanen
    Newbiemmer
    • Oct 2004
    • 10

Megasquirt ei toimi (vieläkään)

Mikähän on kun en saa autoani käymään megalla, kuin vain vaivoin tyhjäkäyntiä.

Minulla oli ensin jokin itsetehty/suunniteltu megan lauta jonka ostin valmiina ja nyt kasasin itse partcon sarjasta.

Tulpille tulee hyvin kipinä startatessa, ja suuttimet myös led-vastus yhdistelmällä mitattuna vilkkuvat. Ja suuttimet myös oikeasti aukeavat eli nekin ovat kunnossa.

Olen ruuvannut megaan monenlaisia säätöjä, mutta aina se vain hörähtelee. Startatessa kierrokset ovat megan mukaan 200-300rpm, mutta välillä ne hyppivät 2400rpm ja välillä jopa mittarin pohjaan.

Kun käännä virran päälle, niin siksi aikaa kun bensapumppu menee päälle hyppäävät kierrokset 1400 kierrokseen - onko se normaalia?

Olen kokeillut kärjellistä ja kärjetöntä jakajaa - samanlailla lupailee, muttei oikein lähe käyntiin.

Ne pwm arvot on 1.0ms ja 75%, kun mulla on matalaohmiset suuttimet.
  • Tom1s
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2002
    • 669
    • .

Tuo kierrosten hyppiminen on ainakin tyypillistä megasquirtille johon löytyy lääkkeet www.msefi.com ja sieltä etsii tach spikes.

Mitä koodia käytät? Ja onhan megatunen versio sopiva ja konfattu?

Oletko tehnyt megaan sparkkipuolen modaukset? Ja sytkämoduli on oikea/oikein kytketty?
    F31 328i M-Sport

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎