Terve! E36:ssa 320:ssä on se lämpösuojapelti pakoputken päällä ja se on kulunut mulla aivan palasiksi ja mietinkin voiko sen ottaa vaan pois ja jättää uuden ostamisen sikseen?? Lämmittääkö pakoputki esim. bensatankkia tms. jos sen ottaa pois?? Onkos kellään kokemuksia??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lämpöpelti
Collapse
X
-
Originally posted by seppokurhinenTerve! E36:ssa 320:ssä on se lämpösuojapelti pakoputken päällä ja se on kulunut mulla aivan palasiksi-18 F30 318iA
-04 E46 316i
-04 E46 316i
-95 E36 320i Coupe
-85 E30 316
-
-
Originally posted by narudeonks tää se sama osanen joka on suht runsaasti rei'itetty ja peittää suurimman osan pohjasta???
Kysäsin katsastuksessa, että tykkääkö kyttyrää jos heivaan vittuun, kun kiinnityskohdat hapertuneet ja meinaa alkaa resonoimaan... No ukko oli sitä mieltä että ota pois vaan, mutta voi olla että lämmittää pohjaa enemmän, ei sitä riskiksi katsonut, mutta sanoi että ei kai ne turhaan sellasta sinne oo laittanu.
Ite oon sitä mieltä, että jos paikoillaan autoo käyttää (paneskelee tuntitolkulla) niin sit voi ehkä haitata, mutta liekkien näkyessä voi ajaa kiessin että sammuu =) Siis jos pohjaan ei ole ruiskittu mitään helvatan pohjamassoja, niin se tehtaan ruiskuttama muovi tuskin sulaa/palaa.
Ota pois vaan!...
Comment
-
-
Turvallisuuden kannalta pellillä on merkitystä vain katalysaattorin kohdalla.
Toisaalta tuossa syksyllä kaverille kävi hassusti, kun kesken vedon suorasytkän yksi johto pääsi irti ja pari pyttyä jäi pois pelistä. Vajaakäyntisenä sitten ajeli hissukseen muutaman kilometrin kotiin ja pysäyttämisen jälkeen pakoputkeen päässyt bensa hiillosti putken punaiseksi ja sytytti alustamassat tuleen. Oli kuulemma melko hankala sammuttaa, varsinkin kun auto oli niin matala ettei tunkki sopinut alle.. Lämpösuojapelti olisi ainakin vähentänyt tuhoja ja hidastanut syttymistä.---
Comment
-
Comment