Announcement

Collapse
No announcement yet.

Imu- ja pakotiivisteet??? Ja pakosarjan pinnapultit...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Baur TC
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 112
    • Turku

Imu- ja pakotiivisteet??? Ja pakosarjan pinnapultit...

Tarvis jostai saada M10b20 kanteen imu- ja pakotiipat. Onko mitään hyvii ideoi et mist sais hommattuu suht hyvään hintaan? Oon löytäny pelkästää 1. pytyn imutiivisteen mis on termarikotelon tiiviste samas. Ja mist sais ne saamarin pinnapultit pakosarjaa?
    Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
  • Kyytsis
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 3472
    • Helsinki

Originally posted by Baur TC
    Tarvis jostai saada M10b20 kanteen imu- ja pakotiipat. Onko mitään hyvii ideoi et mist sais hommattuu suht hyvään hintaan? Oon löytäny pelkästää 1. pytyn imutiivisteen mis on termarikotelon tiiviste samas. Ja mist sais ne saamarin pinnapultit pakosarjaa?
    Pinnapultteja hain viimeksi ihan Laakkosen varaosatiskiltä. Eivät olleet kalliita.

Comment

• hessu1001
      Newbiemmer
      • Dec 2004
      • 15

Originally posted by Baur TC
      Ostin M20B25 koneeseen pinnapulitit ihan merkkiliikkeestä. Hinta taisi olla vaivaiset 0,20 euroa kappale. Kysy rohkeasti vain lähimmästä merkkiliikkeestä, hinnat eivät aina suinkaan ole ryöstöä.

Comment

• Baur TC
        Bimmer Rookie
        • Oct 2004
        • 112
        • Turku

joo käyn kyselemäs...
        Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎