No niin, nyt se on tehty!
Käytin syöttöpumpun kalliinpuoleisessa remontissa, siihen vaihdettiin isompi nestepää ja tehtiin muita muutoksia. Samalla vaihdoin isomman välijäähdyttimen (30x60x8cm) ja uusin ahtoputkiston kokonaan. Tehoa tuli aikalailla lisää, kun sitä ennestään oli 162hv ja 310Nm niin nyt pitäisi olla n.250-280hv ja yli 450Nm!
Tietysti kävi niin että 2000km ajettu kytkinpaketti alkoi luistaa... ja ilmeisesti kannen tiiviste karkasi välistä tai kansi halkesi (taas!!!) Joten mistä kunnolliset pultit ja kannentiiviste? Entä löytyykö maailmalta uusia kansia halvemmalla kuin Suomesta? Löysin zylinderkopfcenteristä hintaan 630e ja onhan sekin halvempi kuin hitsauttaa vanha... Salon seudulla on kuulemma vastaavanlaisia virittelijöitä, tunteeko kukaan? Vinkkejä kaivattaisiin, kun tuo kantapään kautta oppiminen on hieman kallista!
Käytin syöttöpumpun kalliinpuoleisessa remontissa, siihen vaihdettiin isompi nestepää ja tehtiin muita muutoksia. Samalla vaihdoin isomman välijäähdyttimen (30x60x8cm) ja uusin ahtoputkiston kokonaan. Tehoa tuli aikalailla lisää, kun sitä ennestään oli 162hv ja 310Nm niin nyt pitäisi olla n.250-280hv ja yli 450Nm!
Tietysti kävi niin että 2000km ajettu kytkinpaketti alkoi luistaa... ja ilmeisesti kannen tiiviste karkasi välistä tai kansi halkesi (taas!!!) Joten mistä kunnolliset pultit ja kannentiiviste? Entä löytyykö maailmalta uusia kansia halvemmalla kuin Suomesta? Löysin zylinderkopfcenteristä hintaan 630e ja onhan sekin halvempi kuin hitsauttaa vanha... Salon seudulla on kuulemma vastaavanlaisia virittelijöitä, tunteeko kukaan? Vinkkejä kaivattaisiin, kun tuo kantapään kautta oppiminen on hieman kallista!
Comment