Autossa tuntuu pakokaasussa imelää hajua, öljyt ei silti ole harmaat eikä paisarissa näy oljyä. Check panel herjaa välissä coolant leveliä. En ole varma mutta näyttäis niinku moottorin hytin puoleisesta päästä pakosarjan puolelta vuotaisi öljyä. Mitä arvelette onko kansipahvi menny, onko kuinka yleistä kyseisessä moottorissa? Auto nosti myös pari päivää sitte lämmöt tappiin, mutta se johtui ilmeisesti ajossa jäätyneestä syyläristä (-30 pakkasta) ja huonoista nesteistä. Lämmöt alkoi melkein heti laskea kun pysähtyi ja ovat sen jälkeen pysyneet puoles välissä tai viisarin verran yli. Painetta kerää jäähdytysjärjestelmään sen verran, että kun menee korkin aukaseen kuumana niin pulppuaa reilusti ulos.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525i 24v -91
Collapse
X
-
Itse käyttäisin pakokaasutestissä, siinä kyllä näkee jos kansi/kansipahvi vuotaa. Checkpanelin herja johtuu tod. näk. hapettuneesta anturista, mutta kuvailemiesi oireiden perusteella saattaa vuotoa olla järjestelmässä, M50 koneen ei käsittääkseni kuulu kerätä normaalisti noin paljon painetta.Power DZL
-
-
Eikös siinä syylärin kupeessa olevassa paisuntasäiliössä ole ne viivoitukset? Ainakin minulla on, niin kai MAX arvo on se ylin viiva.BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76
"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
Comment
-
-
Originally posted by MasaYardsMillä konstein pystyy ite tarkistaan kannen/pahvin kunnon, kun korjaamolla olivat vaihtaneet vain lämppärin kennon ja sanoivat ettei kannessa ole mitään, mutten oikein luota....
Comment
-
-
Originally posted by FrendizEikös siinä syylärin kupeessa olevassa paisuntasäiliössä ole ne viivoitukset? Ainakin minulla on, niin kai MAX arvo on se ylin viiva.
Niistä paineista, kyllä M50 -koneessakin on suht´ korkea jäähdytinnesteen paine. Saattaa se työntää nesteitä ulos jos kuuman koneen korkin avaa. Itse en ole avannut (eikä ole suotavaakaan, nesteen lämpötila on yli 100 astetta!)
Comment
-
Comment