Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voitteko kertoa hieman muutoskatastuksesta???....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [P.V-BMW-87]
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 31

    Voitteko kertoa hieman muutoskatastuksesta???....

    Itelläni on E30 316i -90, mikä on hyvässä kunnossa, mutta tehot ei oikeen järisytä. Talviautoksi kuitenkin 316i on itelleni ainakin erittäin sopiva...kokematon kuski kun olen...

    Mutta kohta, kun kevät ja kesä tulee niin olisi hyvä olla autossakin enemmän sitä potkua, joten 2.0-2.5 litran kone olisi mainio...

    joten kysyisin nyt sellasta, että tietäisikö joku tai onko omia kokemuksia E30 muutoskatastuksesta ja sen kustannuksista(esim. 1.6 l kone vaihettas 2.5 l )...onko se niin kallista, että kannattaisi ostaa suoraan joku 325i vai onko muutoskatastus sittenkin halvempi vaihtoehto. Ja sitten, jos voisit samalla kertoa paljonko nykyään maksaa E30 2.0-2.5 litran koneet...ite olen kuullut sellaista, että E36 2.5 litran koneen saisi 1000€, joten E30 samalla litramäärällä ei ainakaan voi maksaa enempää...

    Ite en ole vielä kerenny perehtyä näihin autoasioihin sen paremmin ja kortinkin saan vasta 2 viikon päästä, MUTTA silti haluaisin tietää jo vähän etukäteen mitenkä kannattaisi toimia...itteäni kun kiinnostais tuo E30 sillä 2.0-2.5 litran koneella niin perkeleesti...

    mutta jos on kokemuksia tämmösestä tai tiedät tästä asiasta paremmin niin kirjota ihmeessä ....
    "Ihan sama, kunhan bensa ei vaan lopu...."
  • Remotion
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 15229
    • Ajamisen Iloa

    #2
    Kannattaa pistää hakuun kaikkia mielenkiintoisia hakusanoja ja lueskella paljon tekniikka, projektit ja ongelmat osiota niin rupee ehkä hahmottumaan.

    Luulen että saat 2000€ toimivan M50b25 mosan hyvällä tsägällä jostain mut se et mitä sen pulttaaminen E30 maksaa ja mitä ne muut muutokset on niin veikkaan et kustannus n helposti sen 5000€...
    tonnilla jos tommosen koneen saat ni ota yks mulle kans varalle!
    Z3 coupé individual

    F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

    Comment

    • [P.V-BMW-87]
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 31

      #3
      kiitoksia.......pitää ehtiä vielä tietoa tästä....mut uskompa, että noila hinnoilla 1.6 kone taitaa säksättää omassa autossa vielä mooooonta kilometriä

      ja siitä tonnin koneesta vielä....minäkin vähän arvelen, että se oli vaan paskoo koko juttu...eihän semmosta konetta tonnilla voi saaha muuten, kun männät sulaneina ja hihnat katkenneina
      "Ihan sama, kunhan bensa ei vaan lopu...."

      Comment

      • zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14353
        • Oulu

        #4
        Originally posted by remotion
        Kannattaa pistää hakuun kaikkia mielenkiintoisia hakusanoja ja lueskella paljon tekniikka, projektit ja ongelmat osiota niin rupee ehkä hahmottumaan.

        Luulen että saat 2000€ toimivan M50b25 mosan hyvällä tsägällä jostain mut se et mitä sen pulttaaminen E30 maksaa ja mitä ne muut muutokset on niin veikkaan et kustannus n helposti sen 5000€...
        tonnilla jos tommosen koneen saat ni ota yks mulle kans varalle!
        Vastahan se oli nettiautossa M50B25 motti kaupan 650e, siis pelkkä moottori.
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA '91 klick

        Instagram


        "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

        Comment

        • sirkus
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2004
          • 2195
          • kaustinen

          #5
          Vaikka koneen sais noin halvalla nii paljon muutakin tarviit ja lisäks tuossa muutoksessa prosentteja tulee sen verran et kanta-auto tarkastus täytyypi tehdä ja se maksaa ja kun aattelee mikä työ tuossa on ja kun auto ei kuitenkaan ole muutoksen jälkeenkään aito 325 (arvo alempi) niin osta vaan valmis peli niin pääset vähemmällä ja halvemmalla.
          Chrysler 300c crd touring 2010
          Daily driver
          Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
          Man cave on wheels
          Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
          Built not bought
          V8, only juice&milk come in 2 litres

          Kawasaki zzr1100 fighter


          Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

          Comment

          • [P.V-BMW-87]
            Bimmer Rookie
            • Jan 2005
            • 31

            #6
            kyllä se 325 pitää sitten ostaa ihan aitona......ärsyttää vaan, kun ne kaikki on paskaks rällättyjä, mutta kai sitä aina löytää sitten jonkun helmen, kun tarpeeksi pitkään ehtii.....
            "Ihan sama, kunhan bensa ei vaan lopu...."

            Comment

            • ropo
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2003
              • 648

              #7
              Originally posted by [P.V-BMW-87]
              kyllä se 325 pitää sitten ostaa ihan aitona......ärsyttää vaan, kun ne kaikki on paskaks rällättyjä, mutta kai sitä aina löytää sitten jonkun helmen, kun tarpeeksi pitkään ehtii.....
              Minä löysin 2500e 316 (vm.89) m20b25 tekniikalla. Koneesta ei kuulu mitään ylimääräisiä ääniä. Autossa ei ole ruostetta muualla kuin takakontissa pikkureikä. Ja sain vielä kesä ja talvi alut melko hyvillä renkailla.
              Kyllä niitä hyvällä tuurilla löytää kun jaksaa ehtiä. Mutta ei kannata itse ruveta tuollaista muutosta tekemään sen takia että sais halvemmalla. Mutta jos tykkää harrastuksenaan tehä niin miks ei?
              Last edited by ropo; 21-01-2005, 17:48.
              Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎