Edelleen lähetyksen pitäisi näkyä Itellan seurannassa samantien, kun saapuvat Suomen puolelle. Tuossa tuli jo yhdet renkaat Camskillistä reilussa viikossa eli ihan kiitettävän nopeasti huomioiden, että alkaa olla sesonki päällä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
camskill toimitus
Collapse
X
-
Itsellä ollut vähän hämmennystä kanssa Camskillin toimitusten kanssa.
Pari ensimmäistä toimitusta tuli kotiovelle ja viimeisimmät olen noutanut lähimmästä Itellan pisteestä. Etukäteen ei ole kyselty tai selvinnyt kummalla tavalla rinkulat olisi kullakin kerralla tulossa.Last edited by e36coupe; 24-03-2014, 13:49.Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostTämä ei ole oikea topic, mutta ei tähän hätään löytynyt parempaakaan..
Onko tästä kokemuksia:
Tuleeko renkaat perille?
Nankang NS-2 2kpl 225/45/17 ja 2kpl 235/45/17 on tossa suomalaisessa lafkassa 300,16e sisältäen toimitus.
Camskillilla sama setti 277,99e sisältäen toimituksen. Tolla hinta erolla ostain kyllä Suomesta vaikka kyllä toi homma toimii Briteistäkin.
Comment
-
-
Originally posted by e36coupe View PostItsellä ollut vähän hämmennystä kanssa Camskillin toimitusten kanssa.
Pari ensimmäistä toimitusta tuli kotiovelle ja viimeisimmät olen noutanut lähimmästä Itellan pisteestä. Etukäteen ei ole kyselty tai selvinnyt kummalla tavalla rinkulat olisi kullakin kerralla tulossa.
Comment
-
-
Originally posted by Ozie View PostSama asia itseänikin ihmetyttänyt. Kuitenkin paketissa oli osotteet, ovikoodeineen ja puhelinnumeroineen. Silti löytää paketin postista. Onko tuo kuriirifirman toiminta sitten vaan niin laiskaa, ettei jaksa yrittää toimittaa kotiin. Ilmottaa vaan että pari kertaa yritetty, ei onnistunut. Viety postiin.
Eipä tuo Itella juurikaan soittele etukäteen, muut firmat _saattavat_ hyvällä tuurilla jopa soittaa...
Mulla tuli reilussa viikossa, mutta jostain kumman syystä Itellan lapuissa oli katuosoite kadonnut kokonaan, ilmeisesti sitä oli pari päivää selvitelty kun ne makoilivat terminaalissa sen ajan. Fiksu kaveri olisi katsonut paketeista joissa oli kaksi muutakin osoitetarraa(GLS ja Camskill), niissä näkyi kaikki tarpeelliset tiedot.
Comment
-
-
Originally posted by Ozie View PostLöysin vihdoin googlettamisen jälkeen GLS:n, joka näköjään hoitaa noita ParcelForce:n paketteja. Heidän seuranta löytyy https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
Sieltä nettisivuilta löytyi toinen pakettitunnus, minkä avulla löysin sitten Postin nettisivuilta itse paketin.
Helppoa ja kätevää!
Comment
-
-
Jep. Sama jäljitys juuri viimeviikolla. Camskilliltä Parcelforcen seurantanumero mikä ei toimi ollenkaan. Parin viikon päästä kyselyä ja gls:n numero. Kysely gls:ltä, noudettavissa postista. Siellähän ne oli. Ei mitään ilmoitusta eikä yritettykään tuoda kotiin. Palveluala? No kumit kuitenkin alla kohtuuhintaan.
Comment
-
-
Mielenkiinnolla itsekin odottelen tässä. 1.8 laitoin tulee 245/35/19 ja 275/30/19 sarjan tulee ContiSportContact 5. Korttikin veloitettii viikko sit, mut ei oo näkynyt eikä kuulunut. Camskilliltäkään ei ole mitään tietoa tullut muuta ku se tilausmeili.
Edit:
Nonii eilen mä laitoin meiliä sinne ja vastaustaki parin tunnin kuluttua tuli track koodin kanssa. Olivat lähipostissa haettavissa ja tänään ehdin sitten ne jo auton alle saamaanki kera uusien vanteiden.
Comment
-
-
Camskilliltä tilasin pari vuotta sitten sarjan nankangeja ja pari viikkoa siinä meni että ne sain käsiini. Hyvät renkaat olivatkin. Suomen päässä oli sitten I-logisticsilla hieman ongelmia toimituksen kanssa. Riippumatta lähettäjästä oon joutunut hakemaan tavarat terminaalista jos on i-log ollu kuriirina. En tiiä mikä vastustaa.Nykyiset:
520i
Entiset:
316i
520i
Comment
-
Comment