memebuy23buy

Auto-Servis OY, Kerava

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JKK
    replied
    Originally posted by aae30 View Post
    tuon kun avaa, on selvästi heti sivun alareunassa:
    eli ihan tän auto-servis:in sivut ovat.
    Tässä on hyvä muistutus (myös itselleni) siitä, että kaikki ei ole netissä sitä miltä se näyttää Tämä "exportrims.com" voi vielä hyvinkin olla auto-serviksen hankkima domain, ja sen myötä itse sivustokin. Tähän saakka kaikki totta. Mutta lopulta kuitenkin silmänkääntötemppu:

Kun avaat tuon sivuston kautta lähdekoodin ("oikea hiiren näppäin>avaa lähdekoodi"), niin löydät sieltä koodista että tuohon sivustoon on upotettu varsinaisen baltian pää-tukun saldosivusto, jonka virallinen osoite on http://wheels2020.com/. Tätä sivustoa linkataan monen muunkin replicakauppiaan sivuilla. AutoServis on pienehkö keravalainen firma, joka välittää tilauksesta näitä vanteita. Tosin jotain pientä niillä on varastossakin Keravalla.

Mutta yllätyksenä minulle tulisi, jos AutoServiksen Keravalainen yrittäjä omistaisi tuon Baltian keskeisimmän replica-tukun. Tuota samaa tukkusivustoa kun näkee linkattuna monien muidenkin virolaisten, puolalaisten, latvialaisten jne... rengassivustoilla. Tietääkseni jotakuinkin kaikki tämän maailmankolkan kiina-replicat kulkee tuon varaston/tukun kautta. Sijainti jossain päin baltiaa. Jätän kuitenkin tässäkin pienen varauksen vaihtoehdolle, että minulla on väärää tietoa asiasta
    Last edited by JKK; 24-11-2021, 10:08.

Leave a comment:

• aae30
    replied
    Originally posted by JKK View Post
    Tuo Exportrims.com taitaa olla joku kaikkien näiden replicamyyjien käyttämä baltialainen tukku (kait).
    tuon kun avaa, on selvästi heti sivun alareunassa:
    Auto-Servis Oy / 045-8089591 / [email protected]
    eli ihan tän auto-servis:in sivut ovat.

Leave a comment:

• GARFFi
    replied
    Okei. Taisin ite olla sitten hakuteillä.

Leave a comment:

• JKK
    replied
    Originally posted by GARFFi View Post
    Eikö tuo 1arenkaat ja auto servis o samaa putiikkia?
    Mun käsittääkseni ei ole. 1arenkaat on valokaaressa suutarilassa ja servis on keravalla.

Tuo Exportrims.com taitaa olla joku kaikkien näiden replicamyyjien käyttämä baltialainen tukku (kait). Tuolta yleensä olen kattonut että onko jotain replicaa ylipäätään saatavilla. Jos tuolla saldot näyttävät nollaa, ei yleensä mikään näistä myyjistä pysty myymään kyseistä vannetta. Siitä olen vetänyt johtopäätöksen että se on joku replicoiden päätukku. Korjatkaa jos on parempaa tietoa.
    Last edited by JKK; 23-11-2021, 19:31.

Leave a comment:

• 28schnitzer
    replied
    Originally posted by GARFFi View Post
    auto servis on ainakin linkittänyt omaan nettivaraosa ilmoituksiinsa exportrims.com sivuston. kiinnostaisi myös tietää mitä ongelmaa nimimerkillä austinl oli vanteissa. oliko naarmuja, kierot?
    Last edited by 28schnitzer; 23-11-2021, 17:56. Reason: kirjoitusvirhe korjattu

Leave a comment:

• GARFFi
    replied

Leave a comment:

• JKK
    replied
    Nuo samat replicathan saa tilattua myös lahden toiselta puolelta suoraan paljon edullisemmin. Tosin jos joku yksilö sattuu olemaan tehdaslähtöisesti pystyheittoinen niin takuuasian hoitaminen menee hankalaksi.

Eikös sitten ole vielä tämä 1ARenkaat, joka taitaa olla samaa poppoota kuin Veljedoutlet, josta saa samat vanteet tilattua suoraan Helsingin myymälään? Ja jonne voi mennä kiukuttelemaan jos vanteet on soikeat. Mun mielestä tuolla on ihan samat replicat kuin muillakin myyjillä ketkä näitä myy.

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Huomannut saman hintojen viilauksen etelän poikien remgas/vanne kaupoissa. Netissä mainittu joku hinta, ja sitten menet ja kysyt niin hinta onkin ihan jotain muuta, tai kyseistä satsia ei olekkaan.

No mainoksia ne olikin vaan.

Leave a comment:

• Boiga
    replied
    Pyysin tarjousta vanteista toimitettuna kotiin, nettivaraosassa oli hinta x. Tuli aika nopeasti vastaus hintaan y. Sanoin et laita tulemaan vaan, sitten kysyi toimituksesta ja kun ilmoitti hinnan toimitukselle aloin ihmettelemään tarjousta ja kyselemään hinnasta. Kuulemma netin hinta oli vanha hinta eikä voi myydä siihen hintaan ja tarjous oli vain pelkkien vanteiden hinta ilman toimitusta vaikka toimitettuna erikseen kysyin. Ei suostunut myymään tarjoamallaan hinnalla joten peruin tilauksen ja tilasin toisesta kaupasta samat vanteet jonkin verran edullisemmin. Useampi vuosi sitten ollut hyvä palvelu mutta nyt mätti pahasti joten itselleni riitti toistaiseksi yksi huono kokemus..

Leave a comment:

• QUASIMODO
    replied
    Ostin täältä myös sarjan vanteita ja niistä yhdessä oli aikalailla heittoa. Tähän liittyen asian hoito ei ollut kehuttavaa.

Leave a comment:

• JKK
    replied
    No mä voin taas sanoa omalta osaltani että olen Servikseltä ostanut viimeisten vuosien aikana arviolta 40-50 satsia vanteita omiin, sukulaisten ja tuttavien autoihin. Ja homma on toiminut kyllä enemmän kuin täydellisesti! Sähköpostilla pyytänyt hinnan ja välittömästi on vastattu ja tavara tilattu, jos ei ole ollut Keravan varastolla saatavilla.

Kaksi kertaa olen joutunut reklamoimaan yksittäisen vanteen soikeuden vuoksi. Molemmilla kerroilla on asia tarkistettu paikallisessa kolmannen osapuolen firmassa ja tilattu asianmukaisesti uusi vanne tilalle. Itse tosin tarkistan aina vanteet ennen asennusta koneessa, että ovat 100% pyöreät ja virheettömät.

Vanteet on pääsääntöisesti olleet mielestäni ihan ok-laatuisia hintaansa nähden. Ovat pysyneet pyöreinä ja maalit pinnassa. Toisin kuin tuplasti tai triplasti kalliimmissa Breytoneissa tai "made in germany" MAK:eissa.

Taitaa nämä replicat olla kaikki samaa kiinantavaraa. Mielestäni näiden laatutaso on ottanut ison harppauksen viimeisen viiden vuoden aikana. Ja parhaat setit on mielestäni olleet ihan samaa tasoa monien OEM-vanteiden kanssa.

Leave a comment:

• AustinL
    replied
    *varoitus*

Varoituksen sana tästä firmasta. Toimittavat vahingoittuneita vanteita eivätkä ole valmiita korvaamaan heidän aiheuttamia vahinkoja. Älkää siis oikeasti missään tapauksessa tilatko heiltä yhtään mitään.

Leave a comment:

• Whispi
    replied
    Olen tuolta yhdet replicavanteet ostanut eikä mitään vikaa, kauppa kävi nopeasti ja sovitulla tavalla. Kävin itse noutamassa vanteet paikan päältä.

Leave a comment:

• Intoilija
    replied
    Oma teitämys mahdollisista vanteista on suhteellisen rajallinen niin en ole viitsiny rajata hakua vielä mihinkään tiettyy/tiettyihin malleihin. Kriteereitä on tällä hetkellä:
    -koko 18x8-9.5
    -ET sais olla sellanen, ettei hirveen leveitä spacereitä tarvis laittaa saadakseen vanteen reunan mahd. linjaan lokarin kanssa.
    -muotoilultaan jotain "luksus"/vip tyylistä huulelliset useimmiten natsaa omaan silmään, mutta ei sekään mikään ehdoton kriteeri ole.

En missään nimessä ole vielä mikään expertti näissä asioissa eli kaikkia vanteiden/rengastuksen valintaan liittyviä vinkkejä otetaan erittäin kiitollisena vastaan.

Leave a comment:

• touring39
    replied
    Originally posted by Intoilija View Post
    Kun tota saksan ebaytä kattelin niin taitaa justiinsa jotkut tollasen "aika harvinaiset" vanteet sitten olla meikäläisellä hakusessa, koska kaikki omaa silmää vähäänkään miellyttävät oli lähes poikkeuksetta 700e+/4kpl.. Ehkä jos sitä jonkun aikaa kattelis nii saattais joku löytö osua kohdalle, mutta eipä ne tuolla keski-Euroopassakaan niitä vanteita ilmaseks jakele..

Kiitos nyt kuitekin huomioista. Tuohon alkuperäiseen viestiin palaten olisin edelleen kiinnostunut kuulemaan, jos jollain on kokemuksia kyseisestä firmasta ja heidän tuotteistaan. Ja vaikuttaako tollanen tuuman lisäys vanteen leveyteen takana milläänlailla ajoon, jos sen yhdistää esim. 225->245 muutokseen renkaan leveydessä?
    Mitä vannetta olet hakemassa?

Leave a comment:

Working...
X