Tuohon nyt on hankala sanoa onko ne m3 jarrut, pienempi pääsylinteri, parempi jäähdytys vai mikä se oikea ratkaisu. Mut toki niillä m3 jarruilla saa siellä esson baarissa enemmän rispektiä
Laitan uusiksi. Tarkoitatko M3:n tolppaa?
Mitä kaikkea tarvii vaihtaa jos 330D touringiin laittaisi M3:n vakiojarrut,ja tulisiko niistä tehokkaammat?
Saisiko siihen omaan satulaan lisää tehoa toisella pääsylinterillä?
Tarkoitatko M3:n tolppaa?
Mitä kaikkea tarvii vaihtaa jos 330D touringiin laittaisi M3:n vakiojarrut,ja tulisiko niistä tehokkaammat?
Saisiko siihen omaan satulaan lisää tehoa toisella pääsylinterillä?
Ei ole, eikä kuulu ollakaan 7/24 palvelua,taidan vaan olla liian hätäinen,
kun rupeen huutelee,mutta tiedon saaminen on monesti tuurin kauppaa,
eli kiinni siitä kuka sattuu lukemaan jonkun viestin ja sitten vastaa tai ei.
Nytkin sain yhden vastauksen jossa ehdotettiin tuning palikoita,
niitä en tarkoita,mutta minuu kiinnostaa oem palikat,
esim M3,siis käykö se jonkun carrierin kanssa vai ei ollenkaan.
Kai
Leave a comment: