moro! osaisko joku auttaa tän kanssa.. auto -98 e36 abs/asc systeemillä.
tullut nyt monta viikkoa yritettyä ilmata noita jarruja.. dissillä tai inpalla..
luettu puoli-internetiä läpi ja tämänkin foorumin vanhat topikit.
kaikki toimii muuten hienosti mutta poljin vajoo liian syvälle. ja takajarrupiiristä katoaa tehot.
onnistun saamaan pedaalin kovaksi ja takajarrun toimivaksi, mutta kun lähden ajamaan niin hetken päästä sama ongelma. jarrut kyllä pysäyttää hyvin, myös takapää, mutta paine laskee nopeasti kun pedaali vajoaa.
joko tuolla on roska jonkun venttiilin välissä, joka lähtee silloin tällöin pois kun rytyytän inpalla? tai sitten siellä on vielä ilmaa.
jarruletkut vaihdettu, pääsylinteri vaihdettu, takaputket vaihdettu, työsylinterit ei vuoda...
tossa on vissiin toi takajarruihin vaikuttava ASC+T systeemi.. on noita välimallin touringgeja jossa samat jarrut kun e46.
niin ja DISsin "ventilation" toiminnolla en ole koskaan saanut tuota toimimaan.. aina vajoaa.. kun taas INPAlla tarpeeksi rytyyttämällä tiettyjä venttiilejä olen saanut polkimen erittäin hyväksi. ja jos tässä vaiheessa ottaa abs sulakkeen pois niin jarrut myös pysyvät hyvänä. mutta toki ilman abs/asc.
neuvoja, ideoita, huomioita?
jos jollakin kokemusta DISsillä ilmaukseen, miten se tehdään tarkalleen?
ohjelma neuvoo aktivoimaan prosessin jarrupoljinta painamalla ja sen jälkeen jotain "operate brake pedal approx 10 times during prosess"..
olen kokeillut painella rauhallisesti niin monta kertaa kun kerkii.. ehkä about 10.. ei mitään tulosta.. prosessi käyty läpi jo liian monta kertaa..
joten mitenkä tää ilmataan ? apua!
tullut nyt monta viikkoa yritettyä ilmata noita jarruja.. dissillä tai inpalla..
luettu puoli-internetiä läpi ja tämänkin foorumin vanhat topikit.
kaikki toimii muuten hienosti mutta poljin vajoo liian syvälle. ja takajarrupiiristä katoaa tehot.
onnistun saamaan pedaalin kovaksi ja takajarrun toimivaksi, mutta kun lähden ajamaan niin hetken päästä sama ongelma. jarrut kyllä pysäyttää hyvin, myös takapää, mutta paine laskee nopeasti kun pedaali vajoaa.
joko tuolla on roska jonkun venttiilin välissä, joka lähtee silloin tällöin pois kun rytyytän inpalla? tai sitten siellä on vielä ilmaa.
jarruletkut vaihdettu, pääsylinteri vaihdettu, takaputket vaihdettu, työsylinterit ei vuoda...
tossa on vissiin toi takajarruihin vaikuttava ASC+T systeemi.. on noita välimallin touringgeja jossa samat jarrut kun e46.
niin ja DISsin "ventilation" toiminnolla en ole koskaan saanut tuota toimimaan.. aina vajoaa.. kun taas INPAlla tarpeeksi rytyyttämällä tiettyjä venttiilejä olen saanut polkimen erittäin hyväksi. ja jos tässä vaiheessa ottaa abs sulakkeen pois niin jarrut myös pysyvät hyvänä. mutta toki ilman abs/asc.
neuvoja, ideoita, huomioita?
jos jollakin kokemusta DISsillä ilmaukseen, miten se tehdään tarkalleen?
ohjelma neuvoo aktivoimaan prosessin jarrupoljinta painamalla ja sen jälkeen jotain "operate brake pedal approx 10 times during prosess"..
olen kokeillut painella rauhallisesti niin monta kertaa kun kerkii.. ehkä about 10.. ei mitään tulosta.. prosessi käyty läpi jo liian monta kertaa..
joten mitenkä tää ilmataan ? apua!
Comment