Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iskareitten "suojapussit"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saarikoski
    R.I.P.
    • Feb 2005
    • 726
    • KOKKOLA

Iskareitten "suojapussit"

Ruuvailin tuossa säädettävän alustan seiskan alle ja aloin miettimään onko kukaan suojannu säädettäviä tolppia kelkoista tutuilla iskaripusseilla.

Lähinnä tuo sen takia, että nahkahousu unohti pakkauksesta toisenpuolen pohjaanlyöntikumen/pölysuojan ja piti vähän "viritellä"

Nyt kun alusta ollu alla muutaman päivän ja vähän kierteitä rasvailin asennusvaiheessa niin tolpissa on jo kiitettävä määrä hiekkaa ja pieniä kiviä.

Kelkoissa ja mönkijöissä ym siis ainakin käytetään linkinmukaisia pusseja.
  • blueorange
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2010
    • 404
    • suomi

Originally posted by Saarikoski View Post
    Ruuvailin tuossa säädettävän alustan seiskan alle ja aloin miettimään onko kukaan suojannu säädettäviä tolppia kelkoista tutuilla iskaripusseilla.

Lähinnä tuo sen takia, että nahkahousu unohti pakkauksesta toisenpuolen pohjaanlyöntikumen/pölysuojan ja piti vähän "viritellä"

Nyt kun alusta ollu alla muutaman päivän ja vähän kierteitä rasvailin asennusvaiheessa niin tolpissa on jo kiitettävä määrä hiekkaa ja pieniä kiviä.

Kelkoissa ja mönkijöissä ym siis ainakin käytetään linkinmukaisia pusseja.
    http://www.wandamotor.fi/powermadd-i...t-p-18484.html
    Mulla on ralliautossa iskaripussit. Iskarit on kuin uudenveroiset vaikka kivee lentää. Jos haluat semmoset niin kysyppä bigemiltä. Tai voihan ne itsekkin tehdä. Mulla on jotain kangasta siihen on ommeltu semmonen takiaistarra. Sit oon varmistanu sen vielä 3 nippusiteellä

Comment

• Tzeimi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 2067
      • Banshee - Jyväskylä

Itse olen värkkäillyt purunpoistolekusta noita suojia, hyvin pelittää.
      Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
      & 02 tulpo saniteetti dyno

Älä väkisin, ota isompi vasara.
      If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡