Eipä se taida tollasella rengastuksella koskaan suomen uraisilla teillä hyväksi muuttua mut kulma säätö kannattaa suoritta jos ei ole tehty ja tietty ennen sitä korjata kaikki välykset pois alustasta. Myös rengasmerkillä on merkitystä toiset on uraherkempiä ku toiset.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
No pitäisi tietysti vähän selvittää että millä tavalla auto on aivan kaamea ajaa.
Varmasti on tuolla rengastuksella uraherkkä, mutta muuten jos alusta on kunnossa, niin sen ei pitäisi olla paha. Vähän veikkaisin, että siellä on ongelmana jotain muutakin kuin pelkästään leveät renkaat. Tuollainen rengastus vaatii mielestäni muutoksia alustaan tai ainakin vanhojen puslien, iskareiden yms. vaihtamista uusiin.
Omakin on 215 ja 8" vanteella järkky (vetelee ja puoltaa) ajaa, kun puslat ja iskarit on huonossa kunnossa. 60/40 -alusta ja Powerflex-puslat on hankinnassa seuraavaksi, jonka jälkeen ei VOI olla huono ajaa.
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Mulla on pitkässä 700:ssa alla edessä 235-40-18 ja takana
255-40-18 . Auto on aivan järkyttävä ajaa. Onko tähän mitään konstia?
Jos tarkoitat että auto ei kulje suoraan vaan hakee urista ajosuuntia, auttaa rengaspaineiden nostaminen yllättävän paljon. Itselläni on saman kokoiset renkaat ( 235+255) kakkosautossani, paineen nosto 2,5-- 3,0 auttoi paljon.
Comment