Moro!
Katsotaas minkänlaisen vastaanoton tälläinen topic saa
Eli alustaan on nyt vaihdettu tukivarsia sekä puslia ja nyt olisi aika viedä auto "kulmien säätöön".
Ajo-ominaisuuksien kustannuksella on autoa tiputettu sekä lisätty negatiivistä camberia. (Tiedän, että vanteissa on väärä et-luku)
Edessä oli viime kesänä noin -2,5 astetta camberia ja takana -2 astetta.
Nyt taakse olisi tarkoitus lisätä, niin että sieltäkin löytyisi noin -2,5...-3.
Mihin arvoihin auraus tulisi saada, jotta edes jonkinlaiset ajo-ominaisuudet säilyisivät? Ohjearvoihin? Mitkä ohjearvot ovat?
Onko kokemuksia paljonko 0,5-1 asteen muutos vaikuttaa ajoon tai säätöihin? Muistelen, että jo viime kesänä säätövara loppui takapäästä:think taisi olla auraus..
Miten olette säädättänyt näitä madallettuja autoja? Pelkästään ohjearvoihin?
Auto on E36
...ja viime kesänä auto toimi hyvin ilman suurempaa vetelyä ajourissa.
Katsotaas minkänlaisen vastaanoton tälläinen topic saa
Eli alustaan on nyt vaihdettu tukivarsia sekä puslia ja nyt olisi aika viedä auto "kulmien säätöön".
Ajo-ominaisuuksien kustannuksella on autoa tiputettu sekä lisätty negatiivistä camberia. (Tiedän, että vanteissa on väärä et-luku)
Edessä oli viime kesänä noin -2,5 astetta camberia ja takana -2 astetta.
Nyt taakse olisi tarkoitus lisätä, niin että sieltäkin löytyisi noin -2,5...-3.
Mihin arvoihin auraus tulisi saada, jotta edes jonkinlaiset ajo-ominaisuudet säilyisivät? Ohjearvoihin? Mitkä ohjearvot ovat?
Onko kokemuksia paljonko 0,5-1 asteen muutos vaikuttaa ajoon tai säätöihin? Muistelen, että jo viime kesänä säätövara loppui takapäästä:think taisi olla auraus..
Miten olette säädättänyt näitä madallettuja autoja? Pelkästään ohjearvoihin?
Auto on E36
...ja viime kesänä auto toimi hyvin ilman suurempaa vetelyä ajourissa.
Comment