Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alustan säätö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #16
    Originally posted by korppi525 View Post
    Molemmat kulkineet e46 320d autoja, ongelmatapaus normaalilla alustalla, toinen m-sport joten camberia ilmeisesti siitä syystä enemmän.. Ei kai noi vielä driftinkiin tarkoitetut ole, quasimodollakin laitettiin aikaisemmin taakse -2 54..?
    Mutta joo pyrkii näköjään aina kallistuksen puolelle, tosin puoltaminen on niin pientä että sitä tuskin edes huomaa ennenkuin ratista päästää irti...
    Takana voi toki ollakkin vaikka se -3.00”-astetta....mutta ei todellakaan edessä.
    Tuollainen aste edessä on jo hyvinkin ”drifting auton” etucamber, kun samalla takana ollaan nollissa.
    Eli, kyllä sen kallistukseen vetämisen täytyy tuosta liiallisesta camberista, mutta toki muuttujia on muitakin(mm.rengas, vanteen et, takapään arvot, jne), mutta perusongelman täytyy johtua siitä..

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎